Opdrachtomschrijving
Ga tijdelijk aan de slag bij Wetterskip Fryslân en duik in de uitdagende wereld van het waterbeheer. Je maakt altijd een verschil in de wereld om je heen en draagt bij aan een veilige en leefbare provincie. Voor mens en natuur. Voor huidige en volgende generaties. En wat doe jij morgen met water?
Wetterskip Fryslân zoekt een tijdelijke medewerker voor de Servicedesk ICT. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en zorgt voor een snelle en zorgvuldige registratie en afhandeling van meldingen. Je legt technische vraagstukken duidelijk uit, blijft rustig onder druk en werkt goed samen met collega’s van systeembeheer, functioneel beheer en security. Daarbij ben je je bewust van de impact van verstoringen binnen een kritieke infrastructuur.
Als medewerker servicedesk ICT...
- ben je het eerste aanspreekpunt op het gebied van ICT voor de organisatie.
- ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en oplossen van incidenten en geef je een correcte terugkoppeling.
- documenteer je standaard oplossingen t.b.v. kennisoverdracht.
- signaleer je proactief potentiële storingen.
- neem je deel aan lopende projecten en zorg je voor kennisoverdracht naar de servicedesk collega's.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 oktober 2025 tot en met 30 april 2026 voor (gemiddeld) 36 uur per week. (e.e.a. in afstemming met de opdrachtgever) De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De gesprekken zijn op 6 oktober 2025 in de middag. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 oktober 2025 tot en met 30 april 2026 voor (gemiddeld) 36 uur per week. (e.e.a. in afstemming met de opdrachtgever) De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De gesprekken zijn op 6 oktober 2025 in de middag. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 met motivatie toe.
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring met (telefonische) servicedesk werkzaamheden m.b.t. ICT.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met TOPdesk, MS Windows 11, Office-pakketten en Apple devices.
Wensen
- De aangeboden kandidaat blijft rustig en efficiënt onder druk en is communicatief sterk.
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de Microsoft 365 producten.
- De aangeboden kandidaat kan 5 dagen aanwezig zijn op kantoor.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het samenwerken met systeembeheerders, functioneel beheerders en security.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring in het werken bij een waterschap of een overheidsorganisatie.