Medewerker interne communicatie

ABG organisatie

Verlopen op: 6 nov 2025 om 10:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 20
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Voorlichting en Communicatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 november 2025
Eind datum: 28 februari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Tijdelijke invulling functie interne communicatie
Ivm het vertrek van een medewerker en in afwachting van de invulling van de functie programmamanager organisatieontwikkeling en concernstrateeg, wordt tijdelijk invulling gezocht voor interne communicatie. De focus ligt op overbrugging van communicatie over huisvesting, organisatieontwikkeling, intranet en aanverwante taken zoals het organiseren van interne evenementen (kerstborrel, nieuwjaarsbijeenkomst, etc.).

Profiel
Ervaren communicatiemedewerker met sterke schriftelijke en mondelinge vaardigheden. Beschikt over gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en politieke sensitiviteit. Heeft organisatorisch vermogen, is stressbestendig en creatief in het vertalen van complexe onderwerpen naar begrijpelijke communicatie. Werkt samenwerkingsgericht en klantgericht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen voor de opdracht Medewerker interne communicatie

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Wensen voor de opdracht Medewerker interne communicatie

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

Is dit de uitdaging waar jij naar zoekt?

Hoe het proces in zijn werk gaat

1. Reageer op de opdracht Medewerker interne communicatie

Zodra we jouw reactie ontvangen, zetten wij meteen de volgende stappen in gang:

  • We analyseren of jouw cv aansluit bij de opdracht
  • We leggen jouw profiel naast de wensen en criteria van de opdrachtgever
  • We toetsen jouw tarief aan de markt om je concurrentievermogen te beoordelen

Met deze werkwijze vergroten we de kans op een succesvolle bemiddeling. Je hoort binnen één werkdag van ons of we een match zien en we het offertetraject kunnen beginnen.

2. Introductie bij ABG organisatie

Zodra wij een match signaleren, brengen we jouw profiel onder de aandacht bij ABG organisatie. Je wordt tijdens het hele traject persoonlijk begeleid:

  • We presenteren jouw profiel aan ABG organisatie
  • Wanneer nodig verzamelen we documenten, zoals een motivatiebrief, diploma’s, referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag
  • Gezamenlijk stellen we een overtuigende offerte op om jouw geschiktheid kracht bij te zetten
  • Je ontvangt advies over het tarief, gebaseerd op actuele marktcijfers; de uiteindelijke keuze ligt bij jou

Na akkoord van ABG organisatie vindt er meestal een kennismakingsgesprek plaats.

3. Aan de slag!

Eerlijke en heldere voorwaarden vormen bij ons de basis. Wij kiezen ervoor om rechtstreeks zaken te doen met zelfstandigen, waardoor we de keten kort houden en alles inzichtelijk blijft.

  • Lage marges: slechts 13% marge op jouw uurtarief, die na het eerste jaar wordt verlaagd naar 11%.
  • Snelle betaling: je ontvangt je brutoloon binnen 24 uur (op werkdagen), zodra de opdrachtgever het bedrag heeft overgemaakt.
  • Geen beperkingen: wij werken zonder relatie- of concurrentiebeding. Kom je bij dezelfde opdrachtgever nogmaals aan de slag na een succesvolle opdracht? Dat bepaal je helemaal zelf.

Deze voorwaarden geven je de vrijheid en het vertrouwen om zorgeloos te kunnen werken.

Reageer nu binnen 24 uur reactie

We stellen ons graag voor

Wij zijn LibLab

Van harte welkom bij LibLab! Ons platform is ontstaan vanuit het initiatief van zelfstandig professionals, vóór zelfstandig professionals. Met meer dan 18 jaar praktijkervaring weten wij als geen ander waar je als zzp’er tegenaan loopt bij het zoeken naar nieuwe opdrachten en het werken via tussenpersonen. Wij geloven dat het anders én beter kan dan volgens de gangbare werkwijze. De obstakels die je tegenkomt, begrijpen we uit de eerste hand, en daarom zetten we ons vol vertrouwen in om een frisse aanpak te bieden.

Daarom kiezen zelfstandigen voor LibLab

  • Spoedige terugkoppeling: reageer op een vacature en ontvang binnen één werkdag een reactie over jouw potentiële match
  • Voordelig tarief: 13% fee die na 12 maanden automatisch wordt verlaagd naar 11%
  • Supersnelle uitbetaling: na ontvangst van de opdrachtgever staat jouw factuur of loon binnen 24 uur op je rekening
  • Volledige vrijheid: geen concurrentiebeding of relatieclausules, dus je zit nergens aan vast na afronding van je opdracht

Meer over ons

Deze opdracht is verlopen.