Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Gemeente Nijmegen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Gemeente Nijmegen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Nijmegen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
We werken vanuit ons hart, van en voor onze stad. Voor en met de inwoners, instellingen en bedrijven in Nijmegen werken we aan de opgaven die in de stad en haar omgeving spelen. Daarbij is vertrouwen ons vertrekpunt, kiezen we voor contact, doen we gewoon wat nodig is en leren we van wat we doen.
Opdracht
Als kwaliteitsmedewerker werk je voor het Stafbureau van de afdeling Inkomen, Zorg & Leerrecht. Ons Stafbureau zorgt voor optimalisatie van onze interne processen en draagt op die manier bij aan de kwaliteit van dienstverlening aan de mensen die een beroep doen op de voorzieningen in het sociale domein. Als kwaliteitsmedewerker fungeer je als spil tussen beleid en uitvoering: je stelt de uitvoering in staat om het werk zo goed mogelijk te doen en daarbij de inwoner centraal te stellen.
We zijn op zoek naar tijdelijke versterking van het team van kwaliteitsmedewerkers. Inhoudelijk ligt de focus daarbij op de Wmo en Jeugdwet. De uitvoering hiervan is deels belegd bij de gemeente, en deels uitbesteed aan de Buurtteams. Als kwaliteitsmedewerker faciliteer je de uitvoering door het optimaal inrichten, bewaken en continu verbeteren van processen, het actueel houden van documentatie, het geven van training en instructie, het fungeren als vraagbaak, het toetsen van dossiers en het geven van constructieve feedback. Je weet je weg te vinden in interne en externe verantwoording. Je werkt mee aan een nulmeting en het opstellen van een verbeterplan op basis van de uitkomsten. Je adviseert het management gevraagd en ongevraagd en draagt bij aan de totstandkoming van managementinformatie. In bezwaarzaken treed je op als vertegenwoordiger van het College. Je bent coach voor een nieuwe collega.
Projecten
Daarnaast lopen er een aantal projecten waaraan je als kwaliteitsmedewerker meewerkt:
- Doorontwikkeling dienstverlening sociaal domein, onder meer ter voorbereiding van een nieuwe Wmo-applicatie
- Verbetering informatiehuishouding en datagedreven werken
- Doorontwikkeling ambtelijk vakmanschap, met name t.a.v. de functie van kwaliteitsmedewerker
Competenties
Verantwoordelijkheid, Analytisch vermogen, Oordeelsvorming, Klantgerichtheid, Kwaliteitsgerichtheid, Coachende vaardigheden, Didactische vaardigheden
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: MA DI WO DO VR.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Eisen voor de opdracht Kwaliteitsmedewerker wmo en jeugdwet
- Aantoonbaar recente ervaring met het inrichten van kwaliteitscontroleplannen in Kic en het uitvoeren daarvan
- Aantoonbare recente ervaring met het behandelen van bezwaarschriften
- Aantoonbare kennis van of ervaring met de applicaties/programma’s Suite, Stipter, Corsa en Schulinck
- Je hebt aantoonbare werkervaring op het gebied van kwaliteitszorg binnen het sociaal domein bij een 100.000+ gemeente
- Voor deze opdracht is het noodzakelijk dat je 80% op kantoor werkt. Je reisafstand is maximaal 30 kilometer
- U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)
- Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding/ of aantoonbaar hbo bachelor werk- en denkniveau
- Aantoonbare recente kennis en ervaring van relevante wet- en regelgeving
- Tenminste 5 jaar recente werkervaring in deze functie van kwaliteitsmedewerker
- Aantoonbare ervaring met coaching en het geven van trainingen
Wensen voor de opdracht Kwaliteitsmedewerker wmo en jeugdwet
- Ervaring met het optekenen van werkprocessen in Engage
- Aantoonbare ervaring met coaching van medewerkers binnen het sociale domein. Geef twee concrete, maar beknopte voorbeelden. 2 voorbeelden = 40 punten, 1 voorbeeld = 20 punten
- Aantoonbare ervaring met het geven van trainingen voor medewerkers binnen het sociale domein. Geef twee concrete, maar beknopte voorbeelden. 2 voorbeelden = 40 punten, 1 voorbeeld = 20 punten
Is dit de uitdaging waar jij naar zoekt?
Hoe het proces in zijn werk gaat
1. Reageer op de opdracht Kwaliteitsmedewerker wmo en jeugdwet
Zodra wij jouw reactie ontvangen, gaan we meteen aan de slag met de volgende acties:
- We bekijken of jouw cv aansluit bij de opdracht
- We leggen jouw profiel naast de eisen en verwachtingen van de klant
- We vergelijken je tarief met actuele marktgegevens om jouw concurrentievermogen te bepalen
Deze werkwijze vergroot jouw kans op een succesvolle match. Je hoort binnen één werkdag van ons of we mogelijkheden zien en het offertetraject kunnen beginnen.
2. Introductie bij Gemeente Nijmegen
Wanneer we een geschikte match constateren, brengen we jouw profiel onder de aandacht van Gemeente Nijmegen. Tijdens het traject begeleiden we je stapsgewijs:
- We presenteren jouw profiel aan Gemeente Nijmegen
- Indien nodig verzamelen we aanvullende documenten zoals een motivatie, diploma’s, referenties en een VOG
- Samen maken we een overtuigende offerte die jouw kwaliteiten duidelijk weergeeft
- Je ontvangt advies over het tarief op basis van actuele marktinformatie, de uiteindelijke keuze ligt bij jou
Na groen licht van Gemeente Nijmegen volgt doorgaans een kennismakingsgesprek.
3. Aan de slag!
Transparantie en duidelijke afspraken staan bij ons centraal. Wij schakelen uitsluitend rechtstreeks met zelfstandigen, waardoor de inhuurketen overzichtelijk en helder blijft.
- Gunstige marges: een marge van 13% op je uurtarief, die na het eerste jaar wordt verlaagd naar 11%.
- Vlotte betaling: binnen 24 uur na ontvangst van de betaling door de opdrachtgever staat je brutoloon op je rekening (tijdens werkdagen).
- Volledige vrijheid: wij werken zonder concurrentie- of relatiebeding. Bevalt het van beide kanten en volgt er een nieuwe opdracht bij dezelfde opdrachtgever? Dan ben je daar geheel vrij in.
Deze afspraken geven jou de ruimte en zekerheid om zelfstandig te ondernemen.
Reageer nu binnen 24 uur reactie
We stellen ons graag voor
Wij zijn LibLab
Fijn dat je LibLab hebt gevonden! Dit platform is opgezet dóór zelfstandig professionals, vóór zelfstandig professionals. We weten namelijk uit eigen ervaring hoe uitdagend het kan zijn om passende opdrachten te vinden en hoe frustrerend het is om steeds afhankelijk te zijn van bemiddelaars. Al meer dan 18 jaar werken wij als zelfstandigen en juist daarom zijn we ervan overtuigd: het is tijd om het traditionele pad te doorbreken. Wij geloven dat het wél anders kan, en vooral: anders moet.
Daarom kiezen zelfstandigen voor LibLab
- Snelle respons: reageer op een opdracht en ontvang binnen één werkdag bericht of er een match is
- Gunstige tarieven: een marge van slechts 13 % die na het eerste jaar verlaagd wordt naar 11 %
- Supersnelle uitbetaling: zodra je opdrachtgever betaald heeft, staat het bedrag binnen 24 uur op je rekening
- Volledige vrijheid: geen beperkende concurrentie of relatieclausules, na afloop van je opdracht ben je geheel vrij om te gaan en staan waar je wilt