Financieel administrateur

GGD Noord Oost Gelderland

Verlopen op: 11 nov 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 december 2025
Eind datum: 30 april 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
GGD Noord- en Oost-Gelderland (NOG) is gemeentelijke gezondheidsdienst van 22 gemeenten in onze regio. Wij bieden alle inwoners actief een gezond houvast. Met gezamenlijke kennis zetten wij ons in voor het bewaken, beschermen en bevorderen van gezondheid van inwoners. Dit doen we met aandacht voor een gezonde fysieke en sociale leefomgeving en een goede mentale gezondheid voor iedereen. Aandacht voor gezondheid brengt ons samen. Zo maken wij het verschil in onze regio.

Opdracht
Je komt te werken in team Financiën die bestaat uit 2 Financieel adviseurs en 1 Business controller. Het team wordt aangestuurd door Concern Controller.

Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor juiste, volledige en tijdige verwerking van informatie in financiële systeem.

Je controleert boekingen en corrigeert eventuele fouten en zorgt dat processen up to date zijn en worden nageleefd.

De business controller of financieel adviseur is aanspreekpunt van management, jij ondersteunt hen bij financiële vragen.

Je biedt daarnaast ondersteuning bij (project)begrotingen, prognoses en managementrapportages van producten in afstemming met financieel adviseurs en business controller.

Je bent verantwoordelijk voor juiste, tijdige en volledige administratie.

Je bereidt jaarlijks subsidieverantwoordingen aan Rijk voor en geeft vorm aan budgettaire spelregels en interne begrotingssystematiek.

Je signaleert kansen om financiële processen te versimpelen en te verbeteren en je bent in staat om verbetervoorstellen om te zetten in acties samen met je collega’s binnen team Financiën en waar nodig samen met stakeholders.

Je legt specificaties jaarstukken vast.

Om juistheid van BI rapportages te waarborgen moeten verschillende bronsystemen juist zijn en goed op elkaar aansluiten. Dit houdt in dat je een continue check uitvoert op aansluiting van diverse bronsystemen zoals:

  • Financieel pakket Exact – exploitatiekosten en opbrengsten / balans;
  • Salaris uit personeelsadministratie;
  • Verkoopdossier en inkoopdossier Inconto;
  • Verwerking begroting en prognose.

Competenties

  • Analytisch vermogen;
  • Initiatief;
  • Samenwerken;
  • Nauwkeurigheid;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Doorzettingsvermogen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.

Planning
De gesprekken bij opdrachtgever zijn gepland op maandag 17 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 13 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na gesprekken bericht over voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen voor de opdracht Financieel administrateur

  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Excel;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met BI rapportages;

Wensen voor de opdracht Financieel administrateur

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administrateur;
  • Aantoonbare werkervaring met financieel-administratieve software. Benoem duidelijk welke software en waar deze ervaring is opgedaan;
  • Aantoonbare werkervaring met exact in afgelopen 5 jaar (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
  • Aantoonbare werkervaring met BBV;
  • Aantoonbaar beschikbaar per 1 december 2025.

Ben jij de professional voor deze opdracht?

Zo verloopt het proces

1. Reageer op de opdracht Financieel administrateur

Wanneer we jouw reactie ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag.

  • We analyseren of jouw cv goed aansluit bij de opdracht
  • We leggen je profiel naast de wensen en eisen van de opdrachtgever
  • We toetsen jouw tarief aan recente marktinformatie om je positie vast te stellen

Met dit proces vergroten we jouw kans op een passende samenwerking. Binnen één werkdag hoor je of er een match is en we het offertetraject kunnen opstarten.

2. Introductie bij GGD Noord Oost Gelderland

Wanneer jouw profiel aansluit bij de behoeften van GGD Noord Oost Gelderland, begeleiden wij je bij de volgende stappen:

  • Wij stellen jouw profiel voor aan GGD Noord Oost Gelderland
  • Als het nodig is, vragen we aanvullende documenten op zoals een motivatie, diploma’s, referenties en VOG
  • Gezamenlijk creëren we een sterke offerte waarin jouw toegevoegde waarde duidelijk naar voren komt
  • Je krijgt advies over het tarief op basis van onze marktinzichten, waarbij jij het uiteindelijke tarief bepaalt

Bij een positieve terugkoppeling van GGD Noord Oost Gelderland volgt meestal een intake- of kennismakingsgesprek.

3. Tijd om te starten!

Transparante afspraken staan bij ons centraal. Doordat we rechtstreeks samenwerken met zelfstandigen, blijft het hele proces helder en zonder onduidelijke schakels.

  • Scherpe marges: over je uurtarief rekenen we een marge van 13%, die na het eerste jaar daalt naar 11%.
  • Supersnelle uitbetaling: zodra de opdrachtgever het bedrag heeft overgemaakt, staat je brutoloon binnen 24 uur op werkdagen op je rekening.
  • Volledige vrijheid: wij hanteren geen concurrentie- of relatiebeding. Na een succesvolle afronding van je opdracht ben je vrij om een eventuele nieuwe opdracht bij dezelfde opdrachtgever aan te pakken.

Dankzij deze heldere werkwijze bieden we je de zekerheid én de vrijheid die past bij zelfstandig ondernemerschap.

Reageer nu binnen 24 uur reactie

Even voorstellen

Wij zijn LibLab

LibLab is opgericht vóór en dóór zelfstandigen: wij verbinden professionals met aansprekende opdrachten. Dankzij ruim 18 jaar ervaring kennen wij als geen ander de obstakels die zelfstandigen tegenkomen bij hun zoektocht naar nieuwe opdrachten en het aangaan van samenwerkingen met intermediairs. Onze overtuiging is duidelijk: het kan makkelijker, beter en eenvoudiger. Samen maken we het verschil.

Wat jij als zelfstandige aan LibLab hebt

  • Binnen één werkdag reactie: zodra je je inschrijft voor een opdracht weet je binnen 24 uur of je kunt starten
  • Duidelijke marges: een vaste marge van 13% die wij al na het eerste jaar terugbrengen naar 11%
  • Snelle betaling: jouw factuur of loon maken wij direct over zodra de opdrachtgever betaalt
  • Volledige vrijheid: wij werken zonder concurrentie- of relatiebeding dus je hebt alle ruimte voor toekomstige opdrachten

Meer over ons

Deze opdracht is verlopen.