Projectleider digitaal archief

Gemeente Stichtse Vecht

Verlopen op: 7 nov 2025 om 15:00
Max. Uurtarief: 95
Aantal uur per week: 24
Provincies: Utrecht
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 24 november 2025
Eind datum: 31 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdrachtomschrijving
Als projectleider zorg jij voor de uitvoering van de digitale vernietiging. Dat houdt in dat je het complete proces van wettelijke digitale vernietiging en bijbehorende kwaliteitstoetsen coördineert en helpt uitvoeren. Je zorgt voor het samenstellen van vernietigingslijsten volgens een vastgesteld projectplan en het (samen met accounthouders) controleren of zaken vernietigd moeten worden. Verder ben jij de spil in de contacten met de managers van de verschillende afdelingen om goedkeuring te krijgen op de vernietigingslijsten en pas je deze aan totdat er complete consensus over bestaat. Het is een zelfstandige functie, waarbij je nauw samenwerkt met o.a proceseigenaren, recordmanagers en kwaliteitsmedewerkers.

Vaardigheden

  • Analytisch, praktisch en oplossingsgericht
  • Zelfstandig en proactief
  • Je weet snel je weg te vinden in een organisatie en weet mensen op verschillende niveaus mee te krijgen in jouw aanpak

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen voor de opdracht Projectleider digitaal archief

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een relevante richting (bijv. VVA, recordmanagement, informatiemanagement/ -kunde)
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (incl. selectie en vernietiging), bij een (semi) overheidsorganisatie
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder goede toepassing van de gemeentelijke selectielijsten.
  • Kennis van gemeentelijke processen is vereist.
  • Vaardigheden: Analytisch, praktisch en oplossingsgericht
  • Vaardigheden: Zelfstandig en proactief
  • Vaardigheden: Je weet snel je weg te vinden in een organisatie en weet mensen op verschillende niveaus mee te krijgen in jouw aanpak
  • Geen ZZP ivm wet DBA
  • CV's langer dan 5 pagina's worden niet in behandeling genomen.
  • Stichtse Vecht heeft een Bring Your Own device

Wensen voor de opdracht Projectleider digitaal archief

  • Ervaring met de applicaties Zaaksysteem.nl en I-navigator is een pré

Ben jij de professional voor deze opdracht?

Zo verloopt het proces

1. Reageer op de opdracht Projectleider digitaal archief

Zodra we jouw reactie ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag.

  • We onderzoeken of jouw cv goed aansluit bij de opdracht
  • We leggen je profiel naast de eisen en wensen van de opdrachtgever
  • We checken je tarief ten opzichte van recente marktinformatie om je positie scherp te krijgen

Hiermee vergroten we jouw kans op een passende samenwerking. Op werkdagen hoor je binnen 24 uur of er sprake is van een match en of we samen het offertetraject ingaan.

2. Introductie bij Gemeente Stichtse Vecht

Past jouw profiel bij de wensen van Gemeente Stichtse Vecht, dan gaan wij als volgt te werk:

  • We dragen jouw profiel actief voor bij Gemeente Stichtse Vecht
  • Indien gewenst vragen we je om aanvullende documenten, zoals een motivatie, diploma’s, referenties of een VOG
  • We stellen samen een sterke offerte op die jouw unieke kwaliteiten goed naar voren brengt
  • Wij voorzien je van tariefadvies op basis van onze actuele marktinzichten – het uiteindelijke tarief bepaal je altijd zelf

Reageert Gemeente Stichtse Vecht enthousiast, dan vindt doorgaans eerst een intake of kennismakingsgesprek plaats.

3. Starten maar!

Duidelijkheid en eerlijkheid staan bij ons voorop. Door rechtstreeks samen te werken met zelfstandigen, houden we het inhuurproces simpel en inzichtelijk voor iedereen.

  • Lage marges: slechts 13% marge op je uurtarief, die vanaf het tweede jaar wordt teruggebracht naar 11%.
  • Snelle betaling: zodra de opdrachtgever uitbetaalt, ontvang jij je brutoloon binnen 24 uur op werkdagen.
  • Geen restricties: je hoeft geen rekening te houden met een concurrentie- of relatiebeding. Heb je een opdracht succesvol afgerond en komt er opnieuw een opdracht bij dezelfde opdrachtgever? Dan ben je volledig vrij om die weer op te pakken.

Met deze afspraken zorgen we voor zekerheid én vrijheid, zodat jij als zelfstandig professional aan de slag kunt.

Reageer nu binnen 24 uur reactie

Even voorstellen

Wij zijn LibLab

Bij LibLab heten we je van harte welkom op ons platform, speciaal ontwikkeld voor en door zelfstandig professionals. Met meer dan 18 jaar ervaring als onafhankelijke professionals weten wij als geen ander tegen welke obstakels je aanloopt, bijvoorbeeld bij het vinden van geschikte opdrachten of het samenwerken met tussenpersonen. Juist door onze eigen ervaringen zijn wij ervan overtuigd: de traditionele aanpak kan beter en behoeft vernieuwing. Dát is precies waar wij ons iedere dag voor inzetten, met als doel een platform te bieden dat wél aansluit bij jouw wensen en behoeften.

Wat jij als zelfstandige aan LibLab hebt

  • Antwoord binnen 24 uur: zodra je je inschrijft op een opdracht ontvang je uiterlijk één werkdag later bericht of we je kunnen koppelen
  • Duidelijke tariefafspraken: je betaalt een marge van 13 %, die na het eerste jaar automatisch daalt naar 11 %
  • Snelle uitbetaling: zodra de opdrachtgever het bedrag overmaakt ontvang jij binnen één dag jouw loon of factuur op je rekening
  • Volledige vrijheid: je hoeft geen concurrentiebeding of relatiebeding te tekenen, je bent vrij om elke vervolgopdracht aan te nemen

Meer over ons

Deze opdracht is verlopen.