Alle ruimte in Noardeast-Fryslân
Bij gemeente Noardeast-Fryslân krijg je alle ruimte om te zijn wie je bent en te doen waar je goed in bent. We zijn een gemeente van doeners en doorzetters. Onze vakmensen leggen de lat hoog. Want we zijn grutsk op onze gemeente en onze regio. We voelen ons verbonden met de mienskip en zetten ons graag in om Noardeast-Fryslân steeds mooier te maken. Dat doen we het liefst samen. Met collega’s, inwoners van gemeente, en met jou.
Regisseur Huisvesting en Facilitaire Zaken
Als Regisseur Huisvesting en Facilitaire Zaken maak je deel uit van het projectteam voor de opvang van Oekraïense vluchtelingen. Je bent dé verbindende schakel tussen de locaties en de collega’s van andere afdelingen van gemeente. Je werkt in de praktijk nauw samen met de locatiemanagers en vormt met hen het kernteam. Je hebt een regisserende rol in het beheer, onderhoud en inrichting van de bestaande- en nieuwe opvanglocaties.
Taken/werkzaamheden
- Je ziet erop toe dat de inrichting van nieuwe opvanglocaties correct verlopen volgens afspraken en zorgt ervoor dat deze functioneel en gastvrij zijn.
- Je bent het aanspreekpunt voor facilitaire zaken binnen en buiten de gebouwen.
- Je maakt zakelijke afspraken en voert onderhandelingen met leveranciers, zowel commerciële als niet commerciële, en sluit overeenkomsten af.
- Je monitort en bewaakt financiële afspraken met gebouweigenaren en bent eerste contactpersoon voor hen én intern binnen gemeente.
- Je werkt intensief samen met de locatiemanagers en vormt met hen het kernteam. Je staat daarnaast in verbinding met de beleidsadviseur en collega’s van diverse afdelingen van gemeente.
- Je hebt een actieve rol bij het transformeren van locaties tot volwaardige opvanglocaties.
Eisen
- Kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2026 (of zoveel eerder als mogelijk) tot en met 31 december 2026 voor 24-32 uur per week. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdagmiddag 9 december. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
- Ervaring in facilitair beheer of vastgoed beheer
- Aantoonbaar HBO werk en denkniveau
- MBO+ en/of HBO
Wensen
- HBO opleiding
- Minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante ervaring
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Pro-actieve houding
- Goed samen kunnen werken
- Gemakkelijk kunnen schakelen tussen verschillende partijen
