Administratief Medewerker Wmo/jeugd

Gemeente Midden-Delfland

Verlopen op: 11 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 20
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Zorg en Welzijn

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 1 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Midden-Delfland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Midden-Delfland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 180 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening, het Maatschappelijk team – WMO team. Dit team bestaat onder andere uit het maatschappelijk team die de zorg aan onze inwoners jonger dan 18 jaar en diens gezinsleden verzorgt.

Opdracht
Ben jij de senior administratief medewerker WMO/Jeugd? Dan zoeken wij jou. Als administratief medewerker bestaan je werkzaamheden uit:
– Het verwerken van berichten van en naar zorgaanbieders;
– Controleren van berichten en declaraties op juistheid en volledigheid;
– Je werkt nauw samen met de consulenten WMO en Jeugd, de kwaliteitsmedewerkers en zorgaanbieders;
– Werkinstructies opstellen of een bijdrage leveren aan werkprocessen en/of werkinstructies welke opgesteld worden door de kwaliteitsmedewerker.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: minimaal Di – Do.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 18 juni 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk maandag 16 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker Wmo.
  • Aantoonbare werkervaring met Suite voor het Sociaal Domein (SSD).

Wensen

  • Uiterlijk per 1 juli 2025 beschikbaar voor 20 uur per week.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker binnen het Sociaal Domein binnen een gemeente.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de (financiële) administratieve verwerking van de Wmo en Jeugdwet bij een gemeente, duidelijk weergeven in het cv.
  • Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in administratieve richting.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite voor het Sociaal Domein (SSD), benoem waar dit is opgedaan.
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van werkinstructies, benoem waar deze werkervaring is opgedaan.
Deze opdracht is verlopen.