Adviseur AOV 32 uur
• Eerste aanspreekpunt voor de burgermeester en het bestuur op het gebied van openbare orde en veiligheid en crisisbeheersingsorganisatie
• Voorbereiding en sturing op (integraal) veiligheidsbeleid op verschillende gebieden zoals veiligheidsregio, politie etc.
• Adviseur op het gebied van burgemeestersbevoegdheden (bijvoorbeeld Bibob beleid en Damocles procedure).
• Het opstellen van strategische/tactische (lange termijn) plannen op binnen verschillende beleidsterreinen met in- en externe politieke gevoeligheid.
• Het sturen op (de uitvoering van) bovengenoemde plannen.
• Het intensief samenwerken met ketenpartners zoals politie, brandweer, veiligheidsregio, RIEC en andere gemeenten.
• Een bijdrage leveren aan de districtelijke voorbereiding op crisisbeheersing in Hart van Brabant. Deelname in periodiek overleg en regionale werkgroep(en).
• Het vertalen van districtelijk beleid naar de gemeente Hilvarenbeek en regievoering op de implementatie hiervan.
• Adviseur in het Gemeentelijk Beleidsteam in opgeschaalde situaties.
• Coördineren van interne trainingen en oefeningen o.a. op het gebied van ondermijning, radicalisering en crisisbeheersing.
• Samenwerking en prioritering van de inzet van de toezichthouder buitengebied;
• Eerste aanspreekpunt voor de burgermeester en het bestuur op het gebied van openbare orde en veiligheid en crisisbeheersingsorganisatie
Eisen voor de opdracht Adviseur aov
- Kandidaat kan ten minste 1x per 6 weken meedraaien in AOV-piket.
- Kandidaat heeft aantoonbare ervaring in soortgelijke functie binnen een overheidsorganisatie. Dit moet blijken uit het CV.
- In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
- Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie. Dit moet blijken uit het CV.
Wensen voor de opdracht Adviseur aov
- Is kandidaat beschikbaar voor op de in de aanvraag genoemde aantal uren.
- Kandidaat heeft aantoonbare OVD opleiding/ervaring. dit moet blijken uit het CV.
- Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
- Kandidaat heeft ervaring met complexe ondermijning casuïstiek. Dit moet blijken uit het CV.
- Kandidaat beschikt over de volgende competenties. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek. Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Kandidaat beschikt over coachende vaardigheden. Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Kandidaat is resultaatgericht.
Sluit deze opdracht aan bij jouw expertise?
Dit kun je verwachten van het proces
1. Reageer op de opdracht Adviseur aov
Zodra jij reageert op deze opdracht, komen wij direct voor je in actie.
- We bekijken of jouw cv aansluit bij de eisen van de opdracht
- We evalueren je profiel op basis van de wensen van de opdrachtgever
- We plaatsen jouw tarief naast de markt om je positie optimaal te bepalen
Met deze aanpak vergroot je de kans op succesvolle bemiddeling. Op werkdagen hoor je binnen 24 uur van ons over de match en het vervolgtraject.
2. Introductie bij Gemeente Hilvarenbeek
Wanneer jouw profiel goed aansluit bij de wensen van Gemeente Hilvarenbeek, doorlopen we het volgende traject:
- We stellen jouw profiel voor bij Gemeente Hilvarenbeek
- Desgewenst verzamelen we benodigde documenten, zoals een motivatiebrief, diploma’s, referenties en een VOG
- Gezamenlijk stellen we een sterke offerte op, waarin jouw toegevoegde waarde centraal staat
- Op basis van onze marktinzichten krijg je advies over het tarief; het definitieve tarief bepaal je zelf
Bij een positieve reactie van Gemeente Hilvarenbeek vindt er doorgaans een intake of kennismakingsgesprek plaats.
3. Tijd om te starten!
Transparantie en begrip staan bij ons centraal. Door direct samen te werken met zelfstandigen houden we het proces helder en eenvoudig, zonder onnodige schakels.
- Bescheiden marges: slechts 13% marge op je uurtarief, vanaf het tweede jaar daalt deze naar 11%.
- Vlotte uitbetaling: zodra de opdrachtgever heeft betaald, zorgen wij ervoor dat jouw brutoloon op werkdagen binnen 24 uur wordt overgemaakt.
- Volledige vrijheid: je bent niet gebonden aan relatie- of concurrentiebedingen. Heb je een opdracht succesvol afgerond en krijg je opnieuw een aanbod bij dezelfde opdrachtgever? Dan ben je vrij om dat te accepteren.
Op deze manier bieden we jou de zekerheid én ruimte om als zelfstandige te ondernemen.
Reageer nu binnen 24 uur reactie
We stellen ons graag voor
Wij zijn LibLab
LibLab is een community van en voor zelfstandig professionals. Met meer dan 18 jaar aan persoonlijke ervaring als zelfstandigen kennen wij als geen ander de obstakels bij het zoeken naar opdrachten en het samenwerken met intermediairs. Vanuit die praktijk weten wij: het kan eenvoudiger, transparanter en beter. Elke dag zetten wij ons vol enthousiasme in om deze visie werkelijkheid te maken.
De voordelen van LibLab voor jou als zelfstandige
- Reactie binnen 24 uur: na jouw aanmelding op een opdracht hoor je binnen één werkdag of er een match is
- Voordelige marges: je betaalt slechts 13% marge, die na 12 maanden wordt verlaagd naar 11%
- Supersnelle uitbetaling: zodra de opdrachtgever het bedrag overmaakt, ontvang jij jouw factuurbedrag of salaris meestal al binnen één dag
- Vrij van beperkende voorwaarden: geen relatiebeding of concurrentiebeding, dus je hebt alle vrijheid na afloop van je opdracht