Beheerder groen en buitensportaccommodaties

Gemeente Moerdijk

Verlopen op: 13 jun 2025 om 10:00
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Buitendienst

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Beheerder Groen en Buitensportaccommodaties
De gemeente Moerdijk is per direct op zoek naar een interim professional die de regie pakt op het actualiseren en op orde brengen van het beheerplan en de assetregistratie voor het domein groen en buitensportaccommodaties. Het gaat om een tijdelijke opdracht binnen het team Openbare Ruimte, met een duidelijke focus op het in kaart brengen, structureren en verbeteren van het beheerproces van bomen, beplanting, gras en sportaccommodaties.

Je houdt je onder andere bezig met:

- Opstellen en actualiseren van het beheerplan voor groen en buitensportaccommodaties (inclusief speelplekken en begraafplaatsen).
- Inventarisatie en actualisatie van assets in het beheersysteem, inclusief kwaliteits- en onderhoudstoestand.
- Regievoeren op de PDCA-cyclus binnen het beheerproces (Plan-Do-Check-Act), inclusief inspecties, maatregelenplannen en evaluaties.
- Afstemmen van het beheerplan met meerjaren onderhoudsplanning en begroting.
- Advisering aan interne stakeholders (beleidsmedewerkers, projectleiders, wethouder) over inrichting, onderhoud en duurzaamheid van het areaal.
- Coördinatie met de uitvoering, inclusief toetsing van kwaliteit en naleving van raamovereenkomsten.
- Overdracht van beheerinformatie naar projecten.
- Inregelen van een goed werkend meldingen- en klachtenproces binnen het vakgebied.

Ben jij de ervaren, zelfstandige en betrouwbare beheerprofessional die wij zoeken? En spreekt werken in een proactief, resultaatgericht en samenwerkingsgericht team jou aan? We ontvangen je motivatie graag en wie weet spreken we elkaar binnenkort.

Gesprekken vinden plaats op maandagmiddag 23 juni aanstaande. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat beschikt over ervaring in een vergelijkbare functie binnen gemeentelijke of semi-publieke organisatie, gericht op beheer van groenvoorzieningen, sportaccommodaties of openbare ruimte. Dit moet blijken uit CV.
  • Kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met actualiseren van beheerplannen, areaalinventarisaties en inrichten van beheerprocessen volgens PDCA-cyclus. Dit moet blijken uit CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over onderlegde kennis van relevante wet- en regelgeving op gebied van groenbeheer, veiligheid en duurzaamheid.
  • Kandidaat beschikt over ervaring met beheersystemen (GBI World, Obsurv, GeoVIsia of vergelijkbaar).
  • Kandidaat beschikt over ervaring met opstellen en aanbesteden van raamovereenkomsten voor beheerwerkzaamheden.
  • Kandidaat beschikt over Mbo- of hbo-werk en denkniveau, bij voorkeur met cultuurtechnische of civieltechnische opleiding of vergelijkbaar. Dit moet blijken uit CV.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden en is samenwerkingsgericht. Dit wordt getoetst in persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over vermogen om meerdere trajecten tegelijk te coördineren, met oog voor planning, kwaliteit en budget.
Deze opdracht is verlopen.