Opdrachtomschrijving
Je bent als beleids- en kwaliteitsmedewerker bekend met de nieuwste wet- en regelgeving van burgerzaken. Je zorgt ervoor dat we dit binnen onze gemeente op goede en zorgvuldige manier toe kunnen passen.
Ook ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de zelfevaluaties en treedt op als vraagbaak voor je collega`s en de teamleider.
Daarnaast help je mee bij het organiseren van de verkiezingen en vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken.
Je schrijft goed onderbouwde adviezen voor ons college en de raad en heldere regelingen en verordeningen;
Je vertaalt ons beleid naar heldere werkprocessen en instructies voor collega`s;
Je voert de jaarlijkse zelfevaluaties BRP, reisdocumenten en de ENSIA uit.;
Je actualiseert processen, verordeningen en regelingen;
Je bent een vraagbaak voor je collega`s;
Je organiseert mede de verkiezingen;
Je vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken;
Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP op fouten.
Je vormt een drieluik met de Adviseur Publiekszaken en Teamleider.
Eisen
- VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
- G-rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen).
Wensen
- CV Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring. En op geschiktheid bij de gevraagde ervaring en competenties.
- Opleidingsniveau - Minimaal opleidingsniveau: HBO+ - Diplomalijnen op NLQF-niveau 6 (zie diplomalijn NVVB)
- Werkervaring Minimaal 5 jaar ervaring met publieksdienstverlening binnen de overheid. Kennis van relevante wet- en regelgeving. Sterke adviesvaardigheden en overtuigingskracht.
