Functioneel Beheerder Klant

Het Kadaster

Sluit op: 13 okt 2024 om 23:59
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 4 november 2024
Eind datum: 30 april 2025

Het Kadaster

Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Wat ga je doen?

Een functioneel beheerder zorgt dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. Jij kent de wensen van gebruikers, luistert en weet de vertaalslag te maken in user stories en specificaties.

Je focust je op processen in het klantdomein en de ondersteuning middels applicaties als SAP-CRM/ECC, web/online-toepassingen en een aantal andere pakketten. Je zorgt ervoor dat applicaties op een correcte wijze worden gebruikt en ondersteunt gebruikers bij dit gebruik. Je analyseert incidenten en lost eventuele fouten op die vanuit de monitoring van de systemen optreden. Je stelt gebruikershandleidingen en documentatie op. Je levert een bijdrage aan projecten en de in beheergave van deze vernieuwingen, zoals vervanging van CRM. Verder speelt dit team een coördinerende rol in de centrale communicatie bij incidenten en onderhoud op meerdere applicaties.

De functioneel beheerder die wij zoeken is een stressbestendige, pragmatische duizendpoot die het leuk vindt om gebruikers te helpen en er niet tegenop ziet om dit te doen in een omgeving waar de druk regelmatig oploopt. Je weet hierin overzicht te bewaren, te prioriteren en zorgt samen met je collega’s dat het werk wordt uitgevoerd.

Je gaat samenwerken met een multidisciplinair team bestaande uit beheerders, Product Owners en teamleden van de diverse teams die de software ontwikkelen en beheren. Je fungeert als aanspreekpunt voor de key users bij de andere diensten binnen het Kadaster zoals de collega’s van het klantcontactcentrum en klantadministratie. Je bent in staat om snel het benodigde netwerk op te bouwen en stapt makkelijk op collega’s en andere afdelingen af. Je bent bewust van je rol binnen de organisatie, klantvriendelijk en staat klaar voor de interne klanten maar durft ook grenzen te stellen.


Belangrijkste technieken, methoden en tools
  • SAP-CRM
  • CMS-applicaties
  • Jira
  • Office
Verantwoordelijkheden
  • Vertalen van wensen in user stories
  • Functioneel beheer klantprocessen
  • Oplossen en coördinatie communicatie rondom incidenten
  • Opstellen gebruikershandleidingen en documentatie
  • Advisering gebruikers van de applicaties
  • Uitvoeren of ondersteunen van gebruikersacceptatietesten
  • Testen van user stories
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kennis van klantprocessen en de daarbij ondersteunende applicaties is een pré.
  • Aantoonbare ervaring met het werken in een hectische werkomgeving en het prioriteren hierin.
  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.
  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger.
  • Minimaal 4 jaar ervaring als Functioneel Beheerder of in een vergelijkbare functie.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren.
  • Bij voorkeur ervaring met een organisatie die, als ZBO, wettelijke taken uitvoert en werkt in een breed stakeholderveld.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Initiatief nemen • Klantgericht • Resultaatgericht handelen • Organiserend vermogen • Communicatief vaardig • Adviesvaardig • In staat om snel nieuwe materie en systemen eigen te maken.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 november 2024 tot en met 30 april 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 6 maanden.

Wensen

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster.
  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voordoen in dit soort processen/werkzaamheden en geeft hierbij aan hoe deze worden opgelost.
  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx