ICT-beheerder
Ben jij servicegericht en stressbestendig en met een focus op gebruikersondersteuning? Dan zoeken we jou als ICT-beheerder.
Wat ga je doen
Naast het beheer van alle ICT werkplekken en mobiele devices draag je mede zorg voor de juiste ondersteuning aan gebruikers. Daarnaast ben je ook betrokken bij het CYOD proces (Chose Your Own Device).
Je belangrijkste taken zijn:
- Inrichten en gereedmaken van smartphones, laptops, pc’s en tablets voor uitlevering.
- Inrichten van aanland werkplekken en het plaatsen daarvan.
- Nieuwe medewerkers voorzien van devices waarbij jij de uitgifte van de hardware van A tot Z regelt zodat dat de medewerkers snel aan het werk kunnen.
- Je geeft uitleg over onze basis applicaties zoals b.v. Microsoft Teams, Microsoft 365 en OneDrive.
- Je helpt gebruikers met simpele verstoringen en helpt ze op weg in het gebruik van de ICT devices tijdens je balie dienst.
- Je doet dagelijks ICT beheer waaronder het afhandelen van incidenten, uitvoeren van wijzigingen en gebruikt daarvoor TopDesk.
- Samen met je collega’s zorg je voor dat de continuïteit van de ICT dienstverlening.
Wie zijn wij?
Je komt te werken bij ICT-services, onderdeel van de afdeling Regie Data & Informatie (RDI). Met circa 47 professionals beheren wij de ICT-infrastructuur van de gemeente Breda. We werken in serviceteams volgens ITIL, maken gebruik van monitoringstools en zorgen voor een veilige digitale omgeving waarin security centraal staat.
Ook beheren wij de ICT-balie waar medewerkers direct geholpen worden en trainingen volgen via het programma “digitaal samenwerken”. ICT-services is de motor achter het digitaal functioneren van de organisatie.
Eisen
- Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
- Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van ICT. Dit moet blijken uit het cv.
- Kandidaat is bereid om de gehele week (5 dagen) fysiek werkzaam te zijn op het Stadskantoor van Gemeente Breda. Dit moet blijken uit het CV.
- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in de functie als ICT beheerder en daarvan minimaal 1 jaar ervaring in het beheer en ondersteuning van M365. Dit moet blijken uit het cv.
- Kandidaat heeft kennis van Topdesk, Windows-10/11, Office365, Device Management en diverse type smartphones (Android en iOS). Dit moet blijken uit het CV.
- Kandidaat kan omgaan en werken met ITIL processen. Dit moet blijken uit het CV.
- Kandidaat is in het bezit van een Microsoft Endpoint administration (MD-102) en AZ-900 certificaat. Dit moet blijken uit het CV.
- Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
Wensen
- Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als ICT beheerder of senior helpdeskmedewerker binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
- Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
- Kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek:
- Je bent in houding en gedrag een echte professional.
- Je bent communicatief sterk.
- Je bent resultaatgericht, enthousiast, stressbestendig.
- Je werkt pro-actief en oplossingsgericht.
- Je helpt graag mensen, bent daardoor erg servicegericht en natuurlijk ook erg geduldig.
- Dinsdag 30 september is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken (digitaal). Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.