Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
Je begeleidt verschillende inkoop- en aanbestedingsprocedures. De procedures variëren van een Europese aanbesteding, minicompetitie tot aan meervoudig onderhands aanbesteden. Je adviseert over de te volgen procedure. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies. In deze functie heb je veel contact met de betrokken collega’s, maar ook met personen buiten onze organisatie (bijvoorbeeld leveranciers). Tot slot draag je actief bij aan een verdere positionering en profilering van een professioneel inkoopteam.
Competenties
Jij bent gericht op samenwerking en het behalen van resultaten. Je handelt vanuit een inhoudelijke en professionele basis. Je houdt altijd rekening met de wensen en belangen van de collega’s. Je weet te overtuigen waar dat nodig is, én durft af te wijken van de standaard paden. Want dat is soms nodig. Je zet aanbestedingen op een vernieuwende manier in de markt. Natuurlijk ben je in deze rol communicatief vaardig, handel je integer en weet jij je staande te houden in een politiek gevoelige context.
Eisen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur;
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Aantoonbare afgeronde cursus / opleiding NEVI1;
Wensen
- Aantoonbare afgeronde cursus / opleiding NEVI2;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur;
- Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig uitvoeren en leiden van de voorbereiding, uitvoering en afronding van Europese aanbestedingsprojecten van leveringen en/of diensten in een (semi) overheidsorganisatie in de afgelopen 4 jaar benoem dit duidelijk in het cv aan de hand van voorbeelden);
- Aantoonbare kennis van inkoop- en aanbestedingswetgeving;
- Aantoonbare werkervaring met en kennis van aanbestedingen in de maatschappelijke context, ICT en tijdelijke huisvesting.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 09-12-2024, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-03-2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.