Inkoopadviseur

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

Verlopen op: 5 nov 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 24
Provincies: Drenthe
Segmenten: Inkoop

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 5 november 2025
Eind datum: 5 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Opdracht
Het oppakken en uitvoeren van lopende en nieuwe aanbestedingen; meervoudig onderhands en Europees, zodanig dat het inkoopteam zich kan bezighouden met de verdere verankering van de inkoopfunctie in de organisatie.

Daarbij gaat het onder ander om de volgende aanbestedingen:

  • Audit ENSIA en Wpg audit
  • Hemelwaterstructuurplan Hoogeveen
  • Medische advisering
  • Medische advisering WMO
  • Aanbesteding meerjarig klein onderhoud riolering en aansluitingen
  • Aanbesteding meerjarig rioolreparatie + renovatie
  • Elektrische apparatuur voor opvanglocaties vluchtelingen
  • EA voor Ruinen en omstreken (Het onderhouden van plantvakken en boomspiegels)

Competenties

  • Zeer goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Proactief en resultaatgericht
  • Samenwerkend
  • Zelfvertrouwen en overtuigingskracht
  • Ondernemende en klantgerichte instelling
  • Secuur
  • Harde werker/hoge mate van productiviteit

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do.
Is hybride werken mogelijk: Nee.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 10 meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen afgerond. Benoem deze aanbestedingen duidelijk individueel in het CV
  • Aantoonbare werkervaring met het aanhaken en overdragen van lopende aanbestedingen. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV
  • Een maximum uurtarief van €90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (inclusief Flextender fee)
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkoopadviseur bij een gemeente

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoopadviseur bij een gemeente
  • Minimaal 20 meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen afgerond. Benoem deze aanbestedingen duidelijk individueel in het CV
Deze opdracht is verlopen.