Manager hrm

Het Kadaster

Verlopen op: 16 mrt 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: 125
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 april 2025
Eind datum: 30 juni 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Context opdracht
We zijn op zoek naar een Manager HRM. Het betreft een tijdelijke opdracht ter overbrugging van de procedure om tot een definitieve invulling te komen.De Manager HRM geeft leiding aan de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie.De directie P&O bestaat uit de afdelingen Organisatie, Beleid en Ontwikkeling (OBO), P&O Services en Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI). Daarnaast maakt ook de afdeling Facilitaire Services deel uit van de directie P&O. Continue samenwerking tussen alle afdelingen is binnen het MT P&O een gegeven.

Omschrijving werkzaamheden
De manager HRM is verantwoordelijk voor de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie. Deze afdeling bevat een aantal verschillende functionarissen. De hoofdgroepen zijn P&O adviseurs, de recruiters en de adviseurs Participatie. Belangrijke onderwerpen die in 2025 spelen zijn: de transitie van SAP naar AFAS, terugdringen van het ziekteverzuim, arbeidsmarktonderzoek en daaruit voortkomende (beleids-) keuzes en verdere versterking van de samenwerking met de andere teams binnen P&O.De P&O adviseurs zijn een belangrijke linkingpin tussen de directie P&O en de overige directies, waarbij zij scharnieren tussen de wensen van de directies, de directie P&O en het organisatiebeleid. Zij zijn een belangrijk gesprekspartner voor het management, een eerste vertegenwoordiger van de directie P&O en een belangrijke partner voor de adviseurs van P&O Organisatie, Beleid en Ontwikkeling. De kruisbestuiving tussen deze twee afdelingen is essentieel om de goede dingen te doen, om de juiste focus te hebben, om idee en implementatie met elkaar te verbinden en om de behoefte van en de ontwikkelingen binnen de business te kennen.Ook de recruiters maken onderdeel uit van deze afdeling. De samenwerking tussen P&O adviseurs en recruiters zal verder versterkt worden.Naast de P&O adviseurs en recruitment zijn er nog een aantal functionarissen die in hun rol rechtstreeks contact hebben met andere directies. Te weten: team diversiteit en inclusie, een consulent HR die zich o.a. bezig houdt met ex-collega’s in de WW en diverse projecten en de interne bedrijfsmaatschappelijk werker. Ook de aansturing van de managementassistenten bij P&O vindt plaats door de manager HRM.

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Jij bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de afdeling.
  • Je bent in staat het beste in mensen naar boven te halen.
  • Je maakt deel uit van het Management Team directie P&O.

Taken

  • Aansturen van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie.
  • Uitvoeren en implementeren van P&O beleid.
  • Rol van P&O adviseurs als linking pin naar de business verder concretiseren en uitdiepen.
  • Begeleiding van het team recruitment naar verbetering van de samenwerking en verbeteringen in het proces.
  • Meedenken in de veranderingen die op ons afkomen.
  • Bijdrage leveren aan het versterken van de samenwerking in het MT en het komen tot afspraken.
  • Zorg dragen voor passende input en capaciteit vanuit AOI i.h.k.v. de ERP-transitie.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger.
  • Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
    • Resultaatgericht
    • Helicopterview
    • Adviesvaardigheid
    • Overtuigingskracht
    • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk
    • Kwaliteitsgericht
    • Proactief en initiatiefrijk
  • Minimaal 5 jaar ervaring als manager HRM/P&O.
  • Ervaring met zowel SAP als AFAS is een pré.
  • Aantoonbare ervaring binnen een politiek/bestuurlijk omgeving.
  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 2 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren.
  • Aantoonbare ervaring op vlak van verandermanagement.
  • Aantoonbare ervaring met datagericht werken in P&O processen.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 3 maanden.
  • Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn.
  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af.

Wensen

  • U beschrijft hoe u het team recruitment kunt begeleiden naar een verbeterde samenwerking en verbeteringen in het recruitment proces.
  • U beschrijft (max. 300 woorden) hoe u voor de verdere doorontwikkeling van de rol van de P&O adviseurs als linking pin zorg draagt.
  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster.
Deze opdracht is verlopen.