Medewerker HR

Gemeente Eindhoven

Sluit op: 16 jun 2025 om 07:00
Max. Uurtarief: 60
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 30 juni 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Wij zijn op zoek naar een medewerker HR services.
Ben jij dienstverlenend en is aandacht voor personeel voor jou vanzelfsprekend? Krijg je er daarnaast energie van om HR-processen te optimaliseren en te bewaken?

Jouw rol:
In deze functie ben jij net als je collega medewerkers HR Services verantwoordelijk voor alle in-, door- en uitstroommutaties en ben je daarnaast eerstelijns aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen van onze medewerkers en als senior het aanspreekpunt voor de complexe vraagstukken. Ook help je mee aan het vergroten van de dienstverlening richting de medewerkers.

Ontwikkeling binnen P&O:
De sector P&O maakt een flinke ontwikkeling door. Aandacht voor personeel en continue verbeteren van onze dienstverlening voor onze medewerkers staat daarbij centraal. Verder wordt er hard gewerkt aan de implementatie van nieuwe werkwijzen en processen die helpen bij de professionalisering. Jij hebt hierin een belangrijke rol in.

Werkzaamheden:
– Je zorgt voor de beantwoording van HR gerelateerde vragen van medewerkers;
– Je zorgt voor de verwerking van mutaties in het gehele in-door-uit proces;
– Je adviseert gevraagd en ongevraagd sectoren en domeinen en ziet daarmee toe op de uitvoering en aanpassing van het beleid;
– Je helpt mee aan het vergroten van de dienstverlening richting onze medewerkers.

Quote van collega:
“Het is fijn medewerkers optimaal te kunnen faciliteren/ontzorgen bij hun integrale HR vragen, onder andere door middel van selfservice met als motto: voordoen, samendoen en zelf doen”.

Met wie werk je samen?
Met je collega’s van de HR Services ondersteun je alle medewerkers met HR en HR-gerelateerde vragen. Hierbij werk je samen met HR Managers, HR Specialisten en de Salarisadministratie. Daarnaast leg je ook contact met andere afdelingen zoals IT en Facilitair.

Organisatie en werkomgeving:
Eindhoven is dé stad van innovatie, technologie, design en vooral van toekomst. In het hart van onze snelgroeiende stad werken we met ruim 2700 collega’s vol energie aan een fijne stad om in te wonen, werken en recreëren. Met betrokken bewoners, partners en maatschappelijke instanties staan we samen voor onze stad.

Hybride werken:
Voor de meeste functies, zo ook voor deze functie, geldt dat hybride werken mogelijk is. Medewerkers zullen daarom minder vanuit kantoor en meer online werken. Dit betekent minder reistijd en reizen. Breng je de juiste expertise mee, maar woon je wat verder weg? Dan nodigen we jou van harte uit om ook te reageren op deze mooie inhoudelijke uitdaging!

Diversiteit en inclusie:
Diversiteit en inclusie vinden we heel belangrijk. Bij ons is ruimte voor iedereen. We zijn blij met de verschillen tussen onze medewerkers. Die hebben we het liefst net zo groot als die in onze stad en regio. Want juist doordat we verschillend zijn, maken we samen onze grote plannen waar. Wil je weten hoe het is om bij ons te werken? Lees dan de verhalen van onze medewerkers op www.werkenvooreindhoven.nl.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je hebt minimaal een mbo werk- en denkniveau en bent bij voorkeur opgeleid in de richting van HRM.
  • Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke eerstelijns HR Service rol en bij voorkeur al ervaring met formatie en bezetting.
  • Je bent in staat om samen met het team en andere afdelingen de dienstverlening verder te professionaliseren.
  • Je kunt zowel mondeling als schriftelijk goed communiceren. Je hebt dagelijks veel telefonisch en mailcontact met leveranciers, leidinggevenden en inhuurkrachten. Jij schakelt gemakkelijk tussen de verschillende niveaus van communicatie die daarvoor nodig zijn. Je bent daarbij overtuigend en zorgt ervoor dat iedereen het afgesproken proces volgt.
  • Je bent klantgericht en dienstverlenend ingesteld. Jij zorgt voor duidelijkheid, goede informatie en geeft niet op voordat een collega (o.a. leidinggevenden) goed geholpen is.
  • Je bent in staat om actuele HR-kennis te vertalen naar praktische adviezen.
  • Je hebt actuele kennis van wetgeving op gebied van arbeidszaken (WAB, WNRA, WvP).
  • Goed digitaal vaardig (o.a. HR-systeem, MS Office).
  • Graag het cv in het Nederlands aanleveren.
  • Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven (tussenperiode van twee jaar).
  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. De kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

Wensen

  • Je zorgt voor de beantwoording van HR gerelateerde vragen van medewerkers.
  • Je zorgt voor de verwerking van mutaties in het gehele in-door-uit proces.
  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd sectoren en domeinen en ziet daarmee toe op de uitvoering en aanpassing van het beleid.
  • Je helpt mee aan het vergroten van de dienstverlening richting onze medewerkers.
  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx