Organisatie
Gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.
Opdracht
Binnen het Cluster Informatie vindt het functioneel applicatiebeheer plaats van een aantal generieke informatiebeheerapplicaties. De volgende taken worden uitgevoerd:
- Mede-beheer zaaksysteem Djuma (o.a. controles, optimalisatie, inrichting)
- Ondersteuning gebruikersvragen en het oplossen van storingen/meldingen van diverse applicaties
- Beheren van de applicatie I-Navigator
- Ondersteuning implementatie functionaliteiten van diverse applicaties
Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
- Klantgericht
- Luisteren
- Doorzettingsvermogen
- Resultaatgericht werken
- Samenwerken
- Overtuigen
- Besluitvaardigheid
- Organiseren
- Kritisch
- Analyserend vermogen
- Plannen en organiseren
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do
Is hybride werken mogelijk: nee
Eisen
- Aantoonbare werkervaring met Djuma en I-navigator
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad
- Aantoonbare werkervaring met functioneel beheer en gemeentelijke processen
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
Wensen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van het zaaksysteem Djuma en I-Navigator
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een gemeente
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van gemeentelijke processen