Medewerker informatiebeheer

Gemeente IJsselstein

Sluit op: 24 sep 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 95
Aantal uur per week: 32
Provincies: Utrecht
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 24 september 2025
Eind datum: 15 maart 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
Binnen het Cluster Informatie vindt het functioneel applicatiebeheer plaats van een aantal generieke informatiebeheerapplicaties. De volgende taken worden uitgevoerd:

  • Mede-beheer zaaksysteem Djuma (o.a. controles, optimalisatie, inrichting)
  • Ondersteuning gebruikersvragen en het oplossen van storingen/meldingen van diverse applicaties
  • Beheren van de applicatie I-Navigator
  • Ondersteuning implementatie functionaliteiten van diverse applicaties

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Luisteren
  • Doorzettingsvermogen
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do
Is hybride werken mogelijk: nee

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met Djuma en I-navigator
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad
  • Aantoonbare werkervaring met functioneel beheer en gemeentelijke processen
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van het zaaksysteem Djuma en I-Navigator
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een gemeente
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van gemeentelijke processen

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx