Projectleider wonen

Gemeente Bronckhorst

Sluit op: 20 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 32
Provincies: Overijssel
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Opdrachtgever
Werken bij één van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! Gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. De maatschappij is altijd in beweging. Dat maakt ons werk heel afwisselend. We werken samen met verschillende partijen, van inwoners, buurten, verenigingen, ondernemers tot andere overheden. Altijd kijken we hoe we goede plannen kunnen ondersteunen. Vanuit een positieve houding. Want we geloven erin dat wat goed is moet kunnen. Met trots d’r an, zeggen we.

Cluster Wonen en werken
Het cluster Wonen en werken zet zich met ongeveer 40 collega's in voor meerdere uitdagende opgaven in het fysieke domein. Op het gebied van wonen luidt onze professionele droom als volgt: Iedereen in Bronckhorst, jong en oud, kan goed wonen in een betaalbaar en duurzaam huis. Daarvoor willen wij 1700 tot 2200 woningen bouwen tot 2030.

Opdracht
Het zelfstandig uitvoeren van onderstaande opdrachten:

  • Begeleiden van woningbouwprojecten, van initiatieffase t/m realisatiefase; voorbereidende gesprekken, opstellen startnotitie, locatiepaspoort
  • Onderhandelen namens gemeente met eigenaren van gronde
  • Zorgen voor een succesvol participatietraject met omwonenden en andere stakeholders
  • Aan het einde van de opdracht moeten zijn opgeleverd: gewijzigde omgevingsplannen, beeld-kwaliteitsplannen, een startnotitie
  • Onderstaande projecten moeten in ieder geval worden opgepakt: woningbouwplan Kranenburg (ca 30 woningen), woningbouwplan Halle (ca 50 woningen), voormalige schoollocatie Halle, grondpositie Hengelo Berkenlaan/korfbalveldje

Competenties

  • Daadkracht
  • Resultaatgerichtheid
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Samenwerken

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van vastgoedontwikkeling
  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van gebiedsontwikkeling: van initiatiefase tot en met realisatiefase

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van vastgoedontwikkeling
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van gebiedsontwikkeling: van initiatiefase tot en met realisatiefase
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met integraal werken met andere domeinen (fysieke en sociale domein) (Benoem dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met de menskant van processen en projecten (Benoem dit duidelijk in het cv)

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx