Projectondersteuner Duurzaamheid

Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Verlopen op: 16 jun 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: 68
Aantal uur per week: 36
Provincies: Friesland
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdracht omschrijving
Voor diverse duurzaamheidsprojecten zoeken wij een projectondersteuner die een actieve rol speelt in zowel de ondersteuning als de coördinatie van de projectplanning en -uitvoering. Je draagt bij aan een soepele voortgang van initiatieven op het gebied van duurzaamheid, zoals energietransitie, circulaire economie of klimaatadaptatie. Je werkt nauw samen met projectleiders en beleidsadviseurs duurzaamheid en levert een belangrijke bijdrage aan het realiseren van duurzame ambities.

Verantwoordelijkheden
Als projectondersteuner ben je proactief, nauwkeurig en communicatief vaardig. Je hebt affiniteit met duurzaamheid en warmtetransitie en je voelt je thuis in een dynamische projectomgeving.

Takenpakket
– Ondersteunen bij het opstellen, bijhouden en bewaken van projectplanningen;
– Coördineren van projectactiviteiten binnen duurzaamheidsprojecten;
– Signaleren van knelpunten en bewaken van mijlpalen en deadlines;
– Afstemmen met interne en externe betrokkenen;
– Verzorgen van administratieve en organisatorische ondersteuning.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 31 december 2025 voor 32 tot 36 uur per week.
  • De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week.
  • De functie is in de organisatie op basis van de Cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 8.
  • De kandidaat heeft een Mbo+-/Hbo opleiding op administratief gebied, eventueel aangevuld met een opleiding Projectmanagement.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring als administratief secretarieel medewerker (of een soortgelijke functie).
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV’s met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht.

Wensen

  • De mate van ervaring op gebied van projectondersteuning (blijkt uit cv).
  • De mate van werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (blijkt uit cv).
  • De kandidaat is klantgericht en communicatief vaardig.
  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is.
  • De kandidaat beschikt over goede communicatieve- en schriftelijke vaardigheden.
  • De kandidaat is proactief.
  • De kandidaat is resultaatgericht.
  • De kandidaat is flexibel.
Deze opdracht is verlopen.