Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. Grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?
Bij ons ervaar je ruimte
Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
Je krijgt veel vrijheid. Wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.
Opdracht
Ben jij een organisatorisch sterke projectsecretaris die energie krijgt van maatschappelijke impact? Voor een zwangerschapsvervanging zoeken wij iemand die het verschil wil maken in de aanpak van onbegrepen gedrag in onze regio. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Lees dan snel verder!
Projectinformatie
In de regio Noord- en Oost Gelderland loopt tot 2027 het project ‘Aanpak Onbegrepen Gedrag’. Dit project richt zich op het verbeteren van de respons op E33-meldingen en het ontwikkelen van preventieve en operationele maatregelen. Als projectsecretaris ben jij onderdeel van het kernteam, samen met de projectleider en netwerksecretaris. Je vergroot dagelijks de kwaliteit en impact van het project.
Je taken
- Vertalen van kennis uit praktijk en onderzoek naar toepasbare inzichten en factsheets.
- Ondersteunen bij literatuuronderzoek, dataverzameling en rapportages.
- Meeschrijven aan het projectplan en bijdragen aan de onderzoeksontwikkeling.
- Adviseren, signaleren en verbanden leggen binnen het kernteam.
- Organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten, inclusief verslaglegging.
- Bewaken van voortgang, agendabeheer en communicatie met stakeholders.
Startdatum
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Competenties
- Zelfstandig kunnen werken;
- Proactieve en klantgerichte benadering;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve, schriftelijke en digitale vaardigheden;
- Je bent in staat om partijen te verbinden;
- Je bent initiatiefrijk in situaties die je probleemoplossend vermogen aanspreken.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg / Onderlinge afstemming.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Eisen voor de opdracht Projectsecretaris aanpak onbegrepen gedrag
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris;
- Aantoonbare affiniteit met zorg, veiligheid en maatschappelijke vraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
- Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2026 voor 28 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen;
Wensen voor de opdracht Projectsecretaris aanpak onbegrepen gedrag
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SW, psychologie, Integrale Veiligheidskunde, Bestuurskunde of vergelijkbaar;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris bij een gemeente;
- Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving binnen het sociaal domein (Benoem dit duidelijk in het cv);
- Aantoonbaar initiatiefrijk in situaties die het probleemoplossend vermogen aanspreken én crisissituaties (Benoem dit duidelijk in het cv aan de hand van minimaal 1 relevant en concreet voorbeeld);
Is dit de uitdaging waar jij naar zoekt?
Hoe het proces in zijn werk gaat
1. Reageer op de opdracht Projectsecretaris aanpak onbegrepen gedrag
Zodra wij jouw reactie hebben ontvangen, zetten wij meteen de volgende acties in gang:
- We analyseren of jouw cv aansluit op de opdracht
- We leggen je profiel naast de wensen en vereisten van de opdrachtgever
- We vergelijken je tarief met marktgegevens om je concurrentiepositie te beoordelen
Met deze werkwijze vergroten we de kans op een succesvolle match. Je hoort binnen één werkdag van ons of er een match is en of we het offertetraject kunnen voortzetten.
2. Introductie bij Gemeente Berkelland
Zodra wij een geschikte match zien, stellen wij jouw profiel voor aan Gemeente Berkelland. Tijdens het gehele traject begeleiden we je zorgvuldig:
- Je profiel wordt geïntroduceerd bij Gemeente Berkelland
- Waar nodig vragen we aanvullende documenten op, zoals een motivatiebrief, diploma’s, referenties en een VOG
- We stellen gezamenlijk een overtuigende offerte op waarin jouw kwaliteiten worden benadrukt
- Je ontvangt tariefadvies gebaseerd op actuele marktinzichten, waarbij jij de uiteindelijke keuze maakt
Wanneer Gemeente Berkelland akkoord is, plannen we veelal een kennismakingsgesprek in.
3. Aan de slag!
Eerlijke en duidelijke afspraken staan bij ons centraal. Door direct samen te werken met zelfstandigen blijft de keten overzichtelijk en de communicatie helder.
- Lage marges: wij rekenen slechts 13% marge over je uurtarief, en verlagen dit na één jaar naar 11%.
- Snelle betaling: na ontvangst van de betaling door de opdrachtgever krijg je jouw brutoloon binnen 24 uur op werkdagen uitbetaald.
- Geen beperkingen: wij kennen geen concurrentie- of relatiebeding. Voer je een opdracht naar tevredenheid uit en volgt er een nieuwe klus bij dezelfde opdrachtgever? Je hebt hierin volledige vrijheid.
Dankzij deze voorwaarden kun je met zekerheid én flexibiliteit je werk doen.
Reageer nu binnen 24 uur reactie
We stellen ons graag voor
Wij zijn LibLab
Je bent beland bij LibLab: het platform vóór en dóór zelfstandig professionals. Wij begrijpen als geen ander waar je tegenaan loopt wanneer je op zoek gaat naar opdrachten of afhankelijk bent van tussenpartijen, dat hebben we zelf maar al te goed ervaren. Met onze 18 jaar aan kennis op het gebied van zelfstandig professionals weten wij zeker dat het traditionele model niet meer volstaat, en dat het tijd is voor vernieuwing. Wij geloven oprecht dat het anders en beter kan.
Daarom kiezen zelfstandigen voor LibLab
- Binnen 24 uur reactie: reageer op een opdracht en ontvang uiterlijk de volgende werkdag een terugkoppeling over de match
- Scherpe marges: je betaalt slechts 13 % marge die na één jaar wordt verlaagd naar 11 %
- Supersnelle uitbetaling: zodra de opdrachtgever heeft betaald staat je honorarium of loon binnen 24 uur op je rekening
- Volledige vrijheid: geen concurrentiebeding of relatiebeperkingen zodat je na afloop van een opdracht altijd zelf beslist over je volgende stap
