We zijn op zoek naar iemand die ons als allround medewerker met kennis van burgerzaken en dienstverlening tijdelijk kan ondersteunen. Allround betekent soms inspringen in de directe dienstverlening aan de inwoners, maar vooral ook de slag met het bredere dienstverleningsperspectief op kwaliteit van de burgerzakenprocessen en de bedrijfsvoeringsprocessen.
Je pakt de seniore vraagstukken op het gebied van burgerzaken op. Daarbij ligt de nadruk in de beginperiode op de zelfevaluaties voor de kwaliteitsmonitor. Daarnaast zorg je met de andere medewerker burgerzaken voor een goede bezetting van de front- en backoffice en draag je breder binnen het team bij aan de continuïteit in de dagelijkse werkzaamheden.
Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan management en college over de (beleidsmatige) aanpak van burgerzaken en de kwaliteit van onze dienstverlening. Zo moet het proces rondom huwelijken herzien worden en kunnen er verbeteringen gerealiseerd worden met en door inrichting van de digitale dienstverlening. Het gaat dan bijvoorbeeld om onderwerpen zoals het optimaliseren van de openingstijden in relatie tot de beschikbaarheid van personeel en de wens om ambulante dienstverlening in te richten voor meer kwetsbare inwoners.
Je gaat marktonderzoek uitvoeren voor iBurgerzaken (mogelijk in de vorm van een nationale aanbesteding) voor de herijking van het product iBurgerzaken. We werken voor onze burgerzakenondersteuning met het product iBurgerzaken, maar willen graag – desgewenst met externe ondersteuning – onderzoeken of de overstap naar een andere dienstverlener bijdraagt aan de ambities die we hebben om goede dienstverlening efficiënt en betaalbaar te organiseren.
Verantwoordelijkheden
- Functioneel beheerder iBurgerzaken
- BRP specialist
- Ambtelijk trekker marktonderzoek burgerzaken software
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober tot en met 31 december 2024 voor 16-24 uur per week. Graag aangeven hoeveel uur u beschikbaar bent. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober tot en met 31 december 2024 voor 16-24 uur per week. Graag aangeven hoeveel uur u beschikbaar bent. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
- Minimaal 5 jaar ervaring als adviseur dienstverlening / allround medewerker burgerzaken / senior medewerker burgerzaken
- Ervaring als allround medewerker burgerzaken
- Ervaring met zelfevaluaties/kwaliteitsmonitor
- Affiniteit met verbetertrajecten binnen dienstverlening
- Aantoonbare kennis, blijkend uit gevolgde cursussen en/of modules
Wensen
- Aantoonbare kennis, blijkend uit gevolgde cursussen en/of modules
- Minimaal 5 jaar ervaring als adviseur dienstverlening / allround medewerker burgerzaken / senior medewerker burgerzaken
- Ervaring als allround medewerker burgerzaken
- Ervaring met zelfevaluaties/kwaliteitsmonitor
- Affiniteit met verbetertrajecten binnen dienstverlening
- MBO+