De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster opvang Oekraïne waarin op dit moment o.a. 3 panden in eigendom zijn en circa 12 gehuurde locaties.
In deze rol vul je de rol van technisch beheerder in als technisch beheerder zorg je voor het uitvoeren van onderhoud/wettelijke taken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille en behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente.
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.
Je taken zijn:
- De opgestelde conditiemetingen / meerjarenonderhoudsplanning controleert.
- Het laten onderhouden van de panden / het managen van het planmatig onderhoud.
- Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan.
- Adviseert over technische zaken.
- In beheer name begeleid op technisch gebied.
- Vraagbaak bent bij storingen.
Eisen
- Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
- Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de richting van bouwkunde, elektrotechniek, werktuigbouwkunde of technische bedrijfskunde (of vergelijkbaar).
- Heb je minimaal 3 jaar werkervaring als technisch beheerder?
- Ik bevestig dat ik de bovenstaande vragen naar waarheid heb ingevuld.
- Geef hier twee recente en relevante referenties op:
- Referentie 1:
- Naam organisatie
- Naam contactpersoon
- Afdeling en functie contactpersoon
- Telefoonnummer contactpersoon
- Referentie 2:
- Naam organisatie
- Naam contactpersoon
- Afdeling en functie contactpersoon
- Telefoonnummer contactpersoon
- Referentie 1:
- Is de kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling door een bureau)?
Wensen
- Heb je minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen de overheid?
- Heb je aantoonbare werkervaring binnen maatschappelijke opvang (zoals het COA)?
- Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel (max 1/2 A4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
- Aantal jaren aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie:
- 3 tot 5 jaar
- Meer dan 5 jaar
- Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
- Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is € 100,-. Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname.