Voor Schiphol is LibLab op zoek naar een Senior Service Manager Facilities.
Als ervaren facility professional draag jij bij aan de contractperformance van facilitaire diensten op Schiphol. In deze unieke en flexibele rol werk je zowel vanuit huis, kantoor als in de terminal. Je speelt een cruciale rol in het creëren van een veilige, gastvrije omgeving voor zowel reizigers als medewerkers.
Over Schiphol Group
Bij Schiphol Group werken we met 3.000 collega’s aan het verbinden van Nederland met de rest van de wereld. We zetten ons in voor innovatie, veiligheid en samenwerking om reizen steeds betekenisvoller te maken. Als tijdelijke servicemanager werk je binnen de business area Asset Management, die met een team van 349 collega’s de kwaliteit en veiligheid van onze assets waarborgt.
Wist je dat Schiphol Group eigenaar is van meerdere Nederlandse luchthavens, waaronder Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam The Hague Airport en Lelystad Airport? Je draagt in deze rol direct bij aan onze missie om reizigers veilig en verantwoord te laten reizen.
Jouw talenten zet jij in bij:
- Het proactief en oplossingsgericht aanpakken van problemen.
- Zelfstandig kunnen werken en initiatief nemen om verbeteringen door te voeren.
- Het effectief communiceren met verschillende stakeholders.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Contractmanagement: Het aansturen van facilitaire dienstverleners, met name op het gebied van schoonmaak.
- Kwaliteitsbewaking: He actief sturen op de contractperformance om ervoor te zorgen dat gestelde doelen worden behaald, vooral op het gebied van kwaliteit.
- Escalaties: Wanneer nodig, het escaleren van issues naar het management om oplossingen te faciliteren.
- Ondersteuning: Het assisteren van andere servicemanagers waar nodig.
In deze rol ben je continu bezig met het zoeken naar manieren om waarde toe te voegen aan de passagiers- en airline-ervaringen, binnen de facilitaire diensten. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en afwisseling in een dynamisch en gedreven team.
Eisen
- Aantoonbare ervaring in schoonmaak of soft services.
- Een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in Facility Management.
- 7-10 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie, met een focus op contract- en leveranciersmanagement.
Wensen
- Proactief en oplossingsgericht aanpakken van problemen.
- Zelfstandig kunnen werken en initiatief nemen om verbeteringen door te voeren.
- Effectief communiceren met verschillende stakeholders.
- Hands-on, ondernemende houding, met uitstekende communicatieve vaardigheden.