Administratief medewerker meitinkers

Gemeente Heerenveen

Verlopen op: 10 mrt 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 20
Provincies: Friesland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 31 maart 2025
Eind datum: 2 juni 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Functie Administratief medewerker
De functie Administratief medewerker bestaat uit de volgende werkzaamheden:

  • Bijhouden mailbox;
  • Versturen en verwerken van gespreksverslagen Meitinkers;
  • Verzorgen mondelinge en schriftelijke communicatie naar externe partijen;
  • Beheert en bewaakt afspraken en processen;
  • Verwerken processen in Suite Centric;
  • Notuleren werkoverleg.

Inhuuropdracht
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken staan gepland op 13 maart in de middag. Wij vragen je daar rekening mee te houden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat heeft affiniteit met het sociaal domein en heeft kennis van Wmo.
  • De kandidaat heeft MBO werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft ervaring met de te gebruiken systemen Suite4SociaalDomein.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 31-3-2025 tot en met 2-6-2025 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken staan gepland op 13 maart in de middag. Wij vragen je daar rekening mee te houden.

Wensen

  • De kandidaat heeft kennis van de werkwijze Toegang Heerenveen.
  • De kandidaat is administratief sterk en kan goed overweg met Microsoft Office 365.
  • De kandidaat beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Deze opdracht is verlopen.