Opdrachtomschrijving
Het team automatisering van de GGD is in transitie. In het kader van het besluit dat genomen is om alle ICT-dienstverlening van de GGD in de stedelijke regieorganisatie op te nemen, is er een T&T Programma opgezet. De transitie komt in een stroomversnelling. Naast de reguliere werkzaamheden die de Run optimaal houden, is er ook werk vanuit de transitie.
We zijn op zoek naar een systeembeheerder die mee kan werken in de 2e/3e lijn en ondersteuning kan bieden in transitiewerkzaamheden.
Werkzaamheden
- Het afhandelen van meldingen;
- Beheerwerkzaamheden;
- Changes voorbereiden en uitvoeren;
- Inhoudelijk meedenken in oplossingen voor netwerkvraagstukken;
- Vraagbaak voor de service desk.
Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.
De opdrachtgever(s)
De afdeling automatisering bestaat uit ongeveer 18 FTE bestaande uit systeembeheerders en servicedesk. Samen zorgen wij voor de ICT-omgeving van de GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 collega's. Samen behandelen jullie meldingen - zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het troubleshooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen de GGD.
Wij garanderen de Run van de GGD en werken mee in de transitie naar de stedelijke regieorganisatie. In deze fase van de transitie is het belangrijk dat de kandidaat snel mee kan draaien en goed binnen ons team past. Je doet ervaring op binnen een transformatie bij een team dat uiteindelijk opgeheven gaat worden.
Eisen
- Beschikbaarheid en tarief kandidaat: De kandidaat dient beschikbaar te zijn voor het interview en direct inzetbaar te zijn bij gunning. Het opgegeven uurtarief (exclusief BTW) is inclusief alle bijkomende kosten en mag het maximumtarief niet overschrijden.
- Referentie: Minimaal 1 relevante referentie opgeven inclusief organisatie, contactpersoon en telefoonnummer.
- Draaideurconstructie: De kandidaat mag in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest zijn bij de gemeente Amsterdam.
- CV toevoegen: Het cv dient in het Nederlands te zijn en maximaal 5 A4 groot. Het dient enkel ter verificatie van de gegeven antwoorden.
- Werk- en denkniveau: Minimaal hbo werk- en denkniveau, aantoonbaar in het cv.
- Toevoegen motivatie: Maximaal 1 A4 met motivatie waarom de kandidaat geschikt is.
- Werkervaring: De kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar binnen een zorgorganisatie gewerkt met Citrix, Netscaler, Ivanti, PVS, aantoonbaar in het cv.
- Werkervaring: Aantoonbare ervaring en diepgaande kennis van Intune en senioriteit in gedrag en communicatie.
- Werkervaring: Aantoonbare netwerk- en infrastructuurervaring, inclusief beheer van Firewalls en ervaring met Tenable en SNOW.
- Verificatie kennis: De kennis van de kandidaat wordt geverifieerd.
- Verificatie ervaring: De ervaring van de kandidaat wordt geverifieerd.
- Referentie: Minimaal 1 relevante referentie opgeven inclusief organisatie, contactpersoon en telefoonnummer.
Wensen
- Informatie kandidaat: Gegevens zoals naam, telefoonnummer en e-mailadres dienen correct en volledig te zijn.
- Werkervaring: Aantoonbare ervaring met ITIL, Topdesk en Kanban, aantoonbaar in het cv.
- Toetsing competentie: Analytisch vermogen op gevorderd niveau.
- Toetsing competentie: Klantgerichtheid op gevorderd niveau.
- Toetsing competentie: Resultaatgerichtheid op gevorderd niveau.
- Werkervaring: Aantoonbare ervaring met 3e-lijns systeembeheer m.b.t. Microsoft RDS 2019 server, Ivanti WM support en Ivanti AM support.
- Werkervaring: Ervaring met PRTG scripting en Active Directory.
- Werkervaring: Ervaring met migraties binnen een complexe ICT-omgeving.
- Toetsing competentie: Omgevingsbewustzijn op gevorderd niveau.
- Toetsing competentie: Samenwerken op gevorderd niveau.
- Toetsing competentie: Verantwoordelijkheid op basisniveau.
- Toelichting minimum en maximumtarief: Het uurtarief bedraagt minimaal €85,- en maximaal €90,-. De inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten.