Senior technisch beheerder transportinstallaties

Gemeente Utrecht

Verlopen op: 25 mrt 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 110
Aantal uur per week: 36
Provincies: Utrecht
Segmenten: Bouwkunde Civiele techniek

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 7 april 2025
Eind datum: 7 oktober 2025

Vastgoedorganisatie Utrecht
Vastgoedorganisatie Utrecht beheert het maatschappelijk vastgoed van Gemeente Utrecht. Binnen de afdeling Vastgoedmanagement werken ca. 25 technisch beheerders verdeeld over de disciplines Bouwkunde, Elektrotechniek, Transport en Werktuigbouwkunde.

Team Technisch Beheer
Deze opdracht valt binnen team Technisch Beheer. Dit team is verantwoordelijk voor de technische staat, veiligheid en duurzaamheid van ons vastgoed. Betrouwbaarheid en voorspelbaarheid in de uitvoering van het onderhoud zijn cruciale componenten in onze dienstverlening. Dit bereiken we door het professioneel beheren van het vastgoed, het laten uitvoeren van de werkzaamheden die zijn opgenomen in de meerjarenonderhoudsplanning en helder te communiceren richting onze huurders. Het team bestaat uit ongeveer twintig beheerders die veel met elkaar samenwerken. Uiteraard heb je regelmatig contact met de assetmanagers.

Opdrachtomschrijving
Als Technisch Beheerder Transportinstallaties ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van transportinstallaties zoals liften, roltrappen en gevelonderhoudsinstallaties.

Jouw taken binnen het cluster

  • Coördineren van verschillende technische disciplines (werktuigbouwkunde, bouwkunde, elektrotechniek en transportinstallaties) binnen een cluster van gebouwen.
  • Adviseren over aanpassingen om te voldoen aan wet- en regelgeving en verbeteringen doorvoeren bij veranderende kaders. Hierbij denk je vakoverstijgend en signaleer je kansen voor optimalisatie.
  • Begeleiden van (junior en medior) technisch beheerders en het controleren en coördineren van de MJOP’s. Je werkt hierin nauw samen met collega’s van andere disciplines.
  • Analyseren van gegevens, opstellen van prognoses en bijdragen aan de ontwikkeling en optimalisatie van onderhoudsprocessen.

Jouw taken binnen transportinstallaties

  • Fungeren als inhoudelijk specialist op het gebied van transportinstallaties en adviseren over technische vraagstukken.
  • Coördineren van inspecties en onderhoudsactiviteiten en ervoor zorgen dat ze volgens planning en regelgeving worden uitgevoerd.
  • Betrokken zijn bij aanbestedingen, opdrachtverlening en de planning van onderhoudswerkzaamheden.
  • Controleren en waar nodig aanvullen van opgestelde conditiemetingen en MJOP’s, en deze laten verwerken in O-Prognose.
  • Eerste aanspreekpunt voor de contractmanager en initiatiefnemer voor verbeteringen binnen jouw vakgebied.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Heeft u bij vraag 2.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij Gemeente Utrecht?
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • De kandidaat heeft minimaal een hbo werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring in het technisch beheer van transportinstallaties.
  • Ik bevestig dat ik de bovenstaande vragen naar waarheid heb ingevuld.

Wensen

  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • De kandidaat heeft een opleiding afgerond in de richting van werktuigbouwkunde of elektrotechniek of een vergelijkbare technische opleiding.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met het beheer van utiliteitsgebouwen.
  • De kandidaat heeft ervaring met maatschappelijk vastgoed.
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is € 110,00. Het met een hoger tarief offreren dan het aangegeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname.
  • Beschrijf je ervaring met beheer en onderhoud van transportinstallaties zoals liften, roltrappen en gevelonderhoudsinstallaties. Geef aan wat jouw rol is geweest.
  • Is de aangeboden kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau)? Indien 'JA' wordt ingevuld bij deze vraag, dan ga je akkoord met onderstaande 7 zzp-voorwaarden en ga je akkoord met periodieke controles hierop, die minimaal één keer per 6 maanden door de gemeente zullen worden geïnitieerd.
    • De zzp’er werkt maximaal 70% van de gewerkte uren per jaar voor dezelfde klant of opdrachtgever (maximaal 25 uren per week of maximaal 8 maanden per jaar).
    • De zzp’er heeft minimaal 3 klanten of opdrachtgevers per jaar.
    • De zzp’er is zelfstandig wat betreft uitvoering van werk.
    • De zzp’er maakt gebruik van eigen materiaal (laptop, telefoon etc.).
    • De zzp’er is vervangbaar (bijv. in geval van uitval of ziekte).
    • De zzp’er factureert (en krijgt geen loonbetaling of anderszins een vergoeding).
    • De zzp’er krijgt niet doorbetaald voor niet-gewerkte uren (bijv. in geval van vakantie).
Deze opdracht is verlopen.