Medewerker it servicedesk

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

Verlopen op: 8 apr 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 80
Aantal uur per week: 36
Provincies: Drenthe
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 8 april 2025
Eind datum: 8 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Opdracht
De servicedeskmedewerkers hebben een eerstelijns functie en helpen de collega’s uit de organisatie graag. Collega’s kunnen bij hen terecht met een breed scala aan op ICT-gerelateerde vragen.Kunnen zij het niet direct voor je oplossen, dan zetten zij de vraag door naar de tweedelijns collega’s en komen terug bij de collega zodra zij het antwoord hebben.Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega’s van deze teams.Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is.

Competenties

  • Klantgerichtheid
  • Communicatief zeer vaardig
  • Oplossingsgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: nee.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Aantoonbare werkervaring met MS Office (2019 en hoger), MS Windows en Active Directory
  • Aantoonbare werkervaring met servicemanagementsoftware. Benoem duidelijk in het CV welk softwarepakket
  • Aantoonbare werkervaring met mobile device management. Benoem in het CV waar deze ervaring is opgedaan
  • Minimaal voor 32 uur per week beschikbaar
  • Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met Topdesk
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als 1e lijn IT servicedeskmedewerker
  • Minimaal voor 36 uur per week beschikbaar
  • Aantoonbaar afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van ICT
Deze opdracht is verlopen.