Bestuurs- en directiesecretaresse

Gemeente Altena

Verlopen op: 14 apr 2025 om 08:00
Max. Uurtarief: 85
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 14 april 2025
Eind datum: 15 juli 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Maak jij met jouw kennis en/of achtergrond in managementsupport bij ons het verschil als bestuurs- en directieondersteuner?
Bestuurssecretaresse voor 32-36 uur per week

Wat doe je als bestuurs- en directieondersteuner?
- Je biedt inhoudelijke, secretariële en administratieve ondersteuning aan bestuur en directie.
- Je organiseert en optimaliseert het proces ten aanzien van het aanleveren van stukken richting bestuur en directie.
- Je bewaakt en verzorgt het proces omtrent de voortgang en afdoening van vergaderingen en besluiten.
- Je levert waar nodig, in samenwerking met communicatie, een bijdrage aan de uitvoering van kabinetszaken (representatieve taken van de burgemeester en wethouders).

Wat vragen wij van jou?
- Je hebt een afgeronde MBO-opleiding.
- Je beschikt over ervaring als bestuurs- en directieondersteuner, bij voorkeur binnen een gemeente.
- Je hebt ervaring met complex agendabeheer en het voorbereiden, vastleggen en opvolgen van vergaderingen.
- Je hebt ervaring met iBabs.
- Ervaring met kabinetstaken is een pre.
- Je beschikt over uitstekende schriftelijke- en communicatieve vaardigheden.
- Je bent kwaliteitsgericht en hebt oog voor details.
- Je legt makkelijk verbindingen en bent sensitief en proactief.

Let op
Deze opdracht is in verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties niet geschikt om ingevuld toe worden door een ZZP-er. Voor de vervulling van deze opdracht kunnen geen ZZP-ers worden aangedragen (ook niet via een intermediair).

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
  • Kandidaat per direct te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG-P en ondertekende bruikleenovereenkomst voor de laptop.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met bestuurs- of directiesecretaresse in een gemeentelijke of (semi-) overheidsorganisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met complex agendabeheer.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring als bestuurs- en directiesecretaresse binnen een complexe bestuurlijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met het ondersteunen van meerdere directeuren/bestuurders/wethouders tegelijk. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met notuleren. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met het voorbereiden, vastleggen en opvolgen van vergaderingen en afspraken (denk aan: stukken verzamelen, annotaties in systeem zetten, in de gaten houden van afwikkeling). Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met werken met iBabs. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met Office 365 en specifiek Teams. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat is proactief. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
Deze opdracht is verlopen.