Beleidsmedewerker verkeer en mobiliteit

Gemeente Wijk bij Duurstede

Verlopen op: 14 apr 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 20
Provincies: Utrecht
Segmenten: Verkeer vervoer nautisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 14 april 2025
Eind datum: 14 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede
Groot genoeg om klein te blijven. Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar. Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht
De werkzaamheden/taken bestaan onder andere uit:

  • Adviseren bouw- en parkeerkeerverzoeken
  • Adviseren evenmentenverzoeken
  • Adviseren omgevingsvergunningen
  • Beoordelen exceptioneel transport RDW
  • Beoordelen wegafzettingen
  • Beoordelen en afhandelen Moor/LTC
  • Bebordingsplannen opstellen
  • Verkeersadvisering projecten
  • Afhandelen burgermeldingen Zaaksysteem
  • Bijwonen bewoners- en informatieavonden
  • Memo’s voor bestuur schrijven
  • Bijwonen POHO’s, overleggen met stakeholders, initiatiefnemers

Competenties

  • Bestuurlijk sensitief
  • Heldere communicatie
  • Stressbestendig/manusje-van-alles
  • Integer & verbindend
  • Kwaliteitsbewust
  • Klantgericht naar inwoners, ondernemers, collega’s, bestuur
  • Actieve werkhouding

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt, in nader overleg, vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je bent op woensdag 16 april 2025 beschikbaar voor een eventueel gesprek
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van Verkeer en Mobiliteit binnen een gemeentelijke instelling
  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren

Wensen

  • Beschikbaar uiterlijk per maandag 21 april 2025 voor minimaal 16 uur per week beschikbaar
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting Verkeer en Mobiliteit
Deze opdracht is verlopen.