Senior medewerker dim

BEL Combinatie

Verlopen op: 18 apr 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 28
Provincies: Utrecht
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 18 april 2025
Eind datum: 18 juli 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.

Opdracht
Het vakgebied van documentaire informatiemanagement (DIM) is snel veranderend. Met verschillende nieuwe wetgevingen (o.a. Woo), verdere digitalisering en het toenemende aantal informatiekanalen komen er een hoop nieuwe werkzaamheden naar team DIM toe. Daarnaast blijft het papieren archief ook nog een rol spelen.

We zijn op zoek naar een senior medewerker op het gebied van informatie- en archiefbeheer. Het cluster DIM is gestart met een doorontwikkeling. Binnen dit traject willen we inzetten op een verbetering van het kwaliteitsbeheer, willen we gaan onderzoeken hoe we verder kunnen automatiseren en is het doel om een meer regie houdende en adviserende rol in de organisatie te gaan innemen. We zoeken iemand die ons kan helpen in deze transitie.

Om al deze veranderingen en nieuwe werkzaamheden te ondervangen zoekt BEL Combinatie een breed inzetbare en ervaren DIM medewerker. Je zal je bezig houden met:

  • Aanspreekpunt voor vragen vanuit de organisatie;
  • Digitaal archiveren en vernietigen in het zaaksysteem;
  • Meedenken verkrijgen machtiging tot digitaal vernietigen;
  • Uitvoeren van kwaliteitscontrole;
  • Beheer en archivering fysiek archief;
  • Meedenken aan herziening beleidsdocumenten op gebied van informatiebeheer en de implementatie ervan;
  • Op de hoogte blijven van ontwikkelingen en de relevante wetgeving (zoals de archiefwet en Woo);
  • Procesverbetering en procesbeschrijving binnen informatiebeheer;
  • Het begeleiden van 2 DIM-medewerkers naar hun nieuwe rol als informatie-adviseur;

Competenties

  • Dienstverlenende instelling;
  • Communicatief vaardig;
  • Assertief;
  • Goed in samenwerken;
  • Analytisch sterk;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Didactische vaardigheden;

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma di wo do vr

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een maximum uurtarief tot €75,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten;
  • Beschikbaar voor 28 uur per week, bij voorkeur fysiek op kantoor;
  • Aantoonbaar afgeronde HBO bachelor opleiding;

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen het vakgebied van informatiebeheer;
  • Aantoonbare werkervaring met beleidsmatig werken of als kwaliteitsmedewerker (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke processen (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met digitalisering en zaakgericht werken bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem Corsa;
Deze opdracht is verlopen.