Gegevensbeheerder a bag

Gemeente Waadhoeke

Sluit op: 16 mei 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: 85
Aantal uur per week: 36
Provincies: Friesland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 26 mei 2025
Eind datum: 1 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Voor het team Informatievoorziening binnen de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een ervaren en zelfstandige Gegevensbeheerder BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen).
In deze tijdelijke opdracht ben je verantwoordelijk voor het actueel en betrouwbaar houden van de BAG-administratie van gemeente Waadhoeke. Je werkt nauw samen met interne collega’s, ketenpartners en waar nodig met burgers en bedrijven.

Je fungeert als expert op het gebied van BAG en bewaakt de kwaliteit, volledigheid en actualiteit van de gegevens.
Daarnaast stem je af met beheerders van andere basisregistraties (zoals BGT, WOZ en BRP), beoordeel je brondocumenten en verzorg je de verwerking van mutaties.

Verantwoordelijkheden

  • Uitvoeren van mutatieverwerking en beheerwerkzaamheden in de BAG;
  • Opstellen en controleren van brondocumenten;
  • Signaleren en oplossen van onjuistheden en onvolledigheden;
  • Coördineren en afstemmen met collega’s van gerelateerde basisregistraties (BGT, WOZ, BRP);
  • Adviseren van interne collega’s en optreden als vraagbaak op het gebied van de BAG;
  • Actief bijdragen aan het verbeteren van processen en gegevenskwaliteit.

Inzetperiode
De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 mei (z.s.m.) tot 1 september voor 32 uur tot 36 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Heeft ervaring met het verwerken van mutaties en het opstellen van brondocumenten binnen BAG.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 mei (z.s.m.) tot 1 september voor 32 uur tot 36 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Heeft minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding.
  • Heeft minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met BAG-gegevensbeheer.

Wensen

  • Ervaring met andere basisregistraties, zoals BGT, WOZ of BRP.
  • Ervaring met BAG-software zoals Neuron, Key2BAG of een vergelijkbaar systeem.
  • Bouwkundig inzicht en/of ervaring binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx