Werkzaamheden
Je controleert brondocumenten op echtheid en toepasselijkheid;
Je voert complexe mutaties uit in de BRP;
Je voert werkzaamheden uit aan de BRP-balie;
Je controleert het berichtenverkeer;
Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP;
Je neemt verzoeken voor verkrijging en verlies van Nederlanderschap in behandeling;
Aanspreekpunt voor complexe vraagstukken en advisering en ondersteuning teammanager.
Kandidaatomschrijving
· Je bent een communicatief vaardig, stressbestendig en kunt ‘klantgericht’ denken en handelen;
· Je beschikt over inlevingsvermogen, weet je hoofd- en bijzaken te scheiden en bent een teamplayer;
· Je bent zakelijk en professioneel in het werk met oog voor het persoonlijk contact met zowel inwoners van Veldhoven als collega’s;
· Je bent handig met het bedienen van administratie- en registratiesystemen;
· Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse- en de Engelse taal;
· Je bent een specialist op het vakgebied. Dienstverlening is de pijler van ons team en staat centraal.
Competenties
Resultaatgericht, Integer, motiverend, flexibel verbindend en collegiaal.
Eisen
- G-Rekening: Opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
- VOG: Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Wensen
- Opleidingsniveau: Minimaal opleidingsniveau: MBO. Opleiding Burgerzaken ervaren en bekend met reguliere werkzaamheden BRP en Naturalisatie. Senior BRP en Naturalisatie.
- Werkervaring: Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 5.
- Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.