Administratie medewerker jeugd

Gemeente Altena

Sluit op: 23 mei 2025 om 15:30
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 2 juni 2025
Eind datum: 30 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Administratief medewerker jeugd
Team Kwaliteit & Administratie (K&A) bestaat uit 30 bevlogen, fijne collega’s. Binnen het team zijn de kwaliteitsmedewerkers, juristen en gedragswetenschappers ondergebracht en wordt de administratieve ondersteuning centraal georganiseerd. K&A werkt steeds samen met de vier andere teams van het sociaal domein rondom verschillende wetten. Zoals de WMO, de jeugdwet en de P- wet. Denk bij die laatste vooral aan, de Participatie, Bijzondere Bijstand en verschillende minimaregelingen. Binnen het team weten we elkaar te vinden en verder te helpen. Er heerst een positieve sfeer binnen K&A en vormt daarmee een stevige basis om samen te werken en andere teams te ondersteunen.

Werkzaamheden
Je screent en beoordeelt inkomende stukken op belang, prioriteit en aard van afhandeling; Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt minder specifieke correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up; Je pakt zelfstandig de aanvragen EED (ernstig enkelvoudige dyslexie) op; Je administreert en muteert gegevens; Je haalt de informatie uit meerdere systemen (Suite, KEDO, zorgportaal, BRP); Je beoordeelt en verwerkt aanvragen en facturen van zorgaanbieders binnen het berichtenverkeer.

Profiel
Je hebt een oplossingsgerichte en open houding. Je bent flexibel en stressbestendig. Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden. Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen. Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal (24) uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO/HBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.
  • Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief (€70 euro). (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen vergoed.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met de ondersteunende administratie van de jeugdwet, bij voorkeur bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 3 jaar ervaring als administratief medewerker jeugd binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met Suite, KEDO, zorgportaal, BRP. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over overtuigingskracht. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met de jeugdhulpverlening/administratie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat is stressbestendig. Dit moet blijken uit het gesprek.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx