Senior inkoopadviseur

Werkzaak Rivierenland

Sluit op: 23 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 12
Provincies: Gelderland
Segmenten: Inkoop

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 23 mei 2025
Eind datum: 23 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Werkzaak Rivierenland begeleidt mensen bij het vinden en behouden van werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Kom je bij Werkzaak Rivierenland werken, dan bouw je mee aan de organisatie. De werksfeer bepaal je met elkaar. Je talenten worden ingezet en ontwikkeld én je krijgt de ruimte om bij te dragen aan het continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening.

Opdracht
Als Senior Inkoopadviseur werk je aan diverse (Europese) aanbestedingen op het gebied van ICT, HR en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het opstellen van adviezen voor inkooptrajecten, waarbij je de rechtmatige mogelijkheden voor de inkoopprocedures in kaart brengt.
  • Het zelfstandig uitvoeren van meervoudige en Europese aanbestedingstrajecten, inclusief:
    • Begeleiding bij de behoeftebepaling
    • Opstellen van het Programma van Eisen (PvE)
    • Projectmanagement in samenwerking met stakeholders
  • Uitvoering van specifieke aanbestedingen:
    • Website: ontwikkeling, hosting en security
    • ICT Hardware: laptops, telefoons, schermen, service & beheer en randapparatuur
    • Hefmiddelen: heftrucks, palletwagens en reachtrucks
    • Uitzenddiensten
  • Adviseren bij meervoudig onderhandse aanbestedingen die intern worden uitgevoerd.
  • Je werkt in een integraal teamverband, denkt oplossingsgericht en levert maatwerk op basis van wet- en regelgeving.

Competenties

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Oordeelsvorming
  • Klantgerichtheid
  • Verantwoordelijkheid
  • Resultaatgericht werken
  • Nauwkeurigheid
  • Plannen en organiseren
  • Analyserend vermogen
  • Samenwerken

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • BYOD: de kandidaat maakt gebruik van een eigen mobiel.
  • Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met (Europese) aanbestedingen op het gebied van ICT, HR en logistiek binnen de (lokale) overheid.
  • Aantoonbare afgeronde inkoopopleiding NEVI 1 of vergelijkbaar (maak duidelijk aantoonbaar wat deze vergelijkbare opleiding is en waarom);

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde NEVI 2 opleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met (Europese) aanbestedingen op het gebied van ICT, HR en logistiek binnen een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met projectmanagement binnen aanbestedingstrajecten (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld);
  • Woonachtig binnen 60 minuten reistijd naar Tiel;
  • Aantoonbare werkervaring met advisering bij meervoudig onderhandse aanbestedingen (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld).

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx