Medewerker informatiebeheer

Gemeente Wijk bij Duurstede

Verlopen op: 27 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 60
Aantal uur per week: 16
Provincies: Utrecht
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 27 mei 2025
Eind datum: 27 augustus 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Dit is gemeente Wijk bij Duurstede
Groot genoeg om klein te blijven. Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar. Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht
Je bent dagelijks bezig met het controleren en verwerken van inkomende en uitgaande post, het beheren van digitale dossiers, en het verwerken van documenten in ons zaaksysteem. Daarnaast ondersteun je collega’s binnen de organisatie en andere belanghebbenden bij het opvragen van informatie en adviseer je over het correct vastleggen en bewaren van gegevens. Ook lever je een bijdrage aan het optimaliseren van processen rondom informatiebeheer, bijvoorbeeld door mee te denken over digitalisering en archiefbeheer. Dit is een tijdelijk takenpakket door herstructurering van werkzaamheden.

Competenties
- Samenwerken | Initiatief | Klantgericht | Resultaatgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6/7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do
Is hybride werken mogelijk: nee

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemedewerker/ div medewerker
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente

Wensen

  • Uurtarief maximaal €60,- Exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender
  • Aantoonbare werkervaring met I-Navigator
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van informatiebeheer, administratie (bijv. SOD I of vergelijkbare opleiding)
  • Aantoonbare werkervaring met documentbeheer, archivering of administratieve werkzaamheden binnen een (overheids)organisatie
  • Aantoonbare werkervaring met digitale archiefsystemen, DMS/Zaaksystemen (zoals Zaakysteem.nl, Decos, Corsa, JOIN of Djuma)
Deze opdracht is verlopen.