Projectleider gebiedsontwikkeling – gemeente putten

BLNP

Sluit op: 13 jun 2025 om 10:00
Max. Uurtarief: 125
Aantal uur per week: 24
Provincies: Utrecht
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 16 juni 2025
Eind datum: 30 juni 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Projectleider gebiedsontwikkeling - Gemeente Putten
Je werkt samen met projectleiders en vakcollega’s aan strategische projecten voor gebieds- en locatie-ontwikkelingen. De gemeente Putten zet volop in om in 2040 nog vitaler, mooier en duurzamer te zijn. Om dit te bereiken is een diversiteit aan ruimtelijke ontwikkelingen ingezet op het gebied van wonen, werken, recreatie en duurzaamheid. Deze ambitie leidt tot een diversiteit aan projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur en maatschappelijk vastgoed. Als Projectmanager Gebiedsontwikkeling geef je leiding aan deze verschillende, vaak complexe, projecten. Je werkt met name aan projecten waarbij transformatie van bestaande indeling naar wonen voorzien is. Je werkt omgevingsgericht en je bent sterk extern gericht, namens de gemeente ben je ‘’het gezicht’’ van de projecten. Binnen de organisatie vorm je een verbindende rol tussen de verschillende afdelingen, waarbij je ervoor zorgt dat projecten op een integrale wijze tot stand komen. Je stuurt op resultaat en je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit, budgetten en planning van de projecten. Hierover stem je regelmatig af met de manager OPP.

Profielschets
Een verbindende persoonlijkheid met een extern gerichte blik. Doelgericht en in staat om op een flexibele wijze projecten tot stand te brengen. Deskundig op jouw vakgebied en een gesprekspartner die denkt in oplossingen. Gericht op samenwerking en in staat om te enthousiasmeren. Communicatief sterk, in woord en op schrift. Ervaren in multidisciplinair en domein overstijgend werken. Gewend om te schakelen tussen proces en inhoud. In staat om te gaan met verschillende en/of strijdige belangen en beschikkend over politiek-bestuurlijke en maatschappelijke sensitiviteit.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Senioriteit en voldoende bagage om projecten in verschillende fasen te leiden
  • Ruime ervaring met projectmatig werken
  • Ervaring met het werken in de geest van de Omgevingswet en participatieprocessen
  • Minimaal een op de functie afgestemd HBO+ werk- en denkniveau
  • Interesse in, en kennis van, de recente ontwikkelingen binnen het ruimtelijk en maatschappelijk domein
  • Minimaal 5 jaar werkervaring binnen het vakgebied van gebieds- en locatie-ontwikkeling
  • Minimaal 3 jaar ervaring met de advisering van bestuur en politiek, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie
  • Ervaring met projecten die in het teken staan van binnenstedelijke transformatie naar wonen

Wensen

  • Doelgericht en in staat om op een flexibele wijze projecten tot stand te brengen
  • Gericht op samenwerking en in staat om te enthousiasmeren
  • Ervaren in multidisciplinair en domein overstijgend werken
  • In staat om te gaan met verschillende en/of strijdige belangen en beschikkend over politiek-bestuurlijke en maatschappelijke sensitiviteit
  • Een verbindende persoonlijkheid met een extern gerichte blik
  • Deskundig op jouw vakgebied en een gesprekspartner die denkt in oplossingen
  • Communicatief sterk, in woord en op schrift
  • Gewend om te schakelen tussen proces en inhoud

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx