Coördinator grootboek

Gemeente Heerenveen

Sluit op: 19 jun 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: 110
Aantal uur per week: 8
Provincies: Friesland
Segmenten: Participatie en Werk

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 7 juli 2025
Eind datum: 31 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdrachtomschrijving
Binnen Gemeente Heerenveen is het Team Financiën verantwoordelijk voor het opstellen van financieel beleid en strategisch adviseren als ook het ondersteunen van de organisatie op het gebied van financiën en de P&C-cyclus waarbij de focus ligt op financieel gezond, de basis op orde, service en continuïteit.Als Team hebben we tijdelijk extra ondersteuning nodig om het bestaande personeel vrij te spelen voor een project.Het leveren van een bijdrage aan het opstellen van de meerjarige begroting 2026-2029 bestaande uit de volgende onderdelen:

  • Het controleren van de begrotingswijzigingen voor de meerjarenbegroting
  • Het actualiseren van de meerjarige investeringsplanning en berekenen van de omslagrente en kapitaallasten voor de meerjarige begroting
  • Actualiseren reserves en voorzieningen voor de meerjarenbegroting
  • Berekenen financieringsbehoefte (meerjarig) en de financiële gevolgen verwerken in de meerjarenbegroting
  • Het opstellen van de geprognosticeerde balans en het verzamelen en berekenen van de gegevens die hiervoor nodig zijn
  • Berekenen kengetallen en Emu-saldo
  • Opstellen van de paragraaf financiering

Verantwoordelijkheden
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken staan gepland op 26 juni. Wij vragen je hiermee rekening te houden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 7 juli 2025 tot en met 31 oktober 2025 voor 8 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken staan gepland op 26 juni. Wij vragen je hiermee rekening te houden.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring bij gemeenten in vergelijkbare functie.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring Key2financien.

Wensen

  • Gecertificeerd in BBV

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx