Corporate recruiter

Het Kadaster

Sluit op: 19 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 85
Aantal uur per week: 28
Provincies: Gelderland
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 7 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Directie P&O
De directie Personeel en Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van dit beleid en voor facilitaire zaken. De directie staat voor gericht beleid en goede dienstverlening. De directie P&O staat niet op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van de bedrijfsvoering. Door vraagstukken integraal en in samenwerking op te pakken bereiken we het gewenste resultaat, waarbij het belang van het Kadaster als organisatie voorop staat.

Team Advies, Ondersteuning en Implementatie
Je wordt onderdeel van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI). Onze collega’s zijn het verbindingspunt tussen de wensen van de directies en het beleid van de P&O-directie. Je komt terecht in een team van bevlogen collega’s. Het team Recruitment bestaat uit 3 corporate recruiters en een campusrecruiter. Aansturing valt onder de manager AOI. Je werkt samen met P&O adviseurs, collega’s van beleid en twee administratieve ondersteuners.

Opdracht
Dit ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor het gehele werving & selectieproces; van vacature intake tot het arbeidsvoorwaardengesprek;
  • Je zorgt voor een optimale candidate experience;
  • Je onderhoudt contact met kandidaten en onze interne business en je adviseert hen vanuit jouw recruitmentexpertise;
  • Je wacht niet tot je reacties binnen krijgt maar bent zelf actief op zoek naar kandidaten;
  • Je volgt de ontwikkelingen op de markt en kijkt continu naar hoe processen efficiënter ingericht kunnen worden.
Je werkt meestal op één van onze twee locaties in Apeldoorn. Soms ben je ook te vinden op andere locaties van het Kadaster, zoals Zwolle of Arnhem. Gedeeltelijk thuis werken hoort ook tot de mogelijkheden (maximaal 1 à 2 dagen per week). Deze opdracht wordt uitgevoerd onder feitelijke leiding en toezicht van het Kadaster, op grond van een detacheringsovereenkomst.Recruitment heeft voor jou geen geheimen. Met jouw bijdrage aan de (interne) doorstroom én het werven van nieuwe collega’s bouw jij mee aan het Kadaster. Je gaat een belangrijke bijdrage leveren aan het vervullen van vacatures binnen het Kadaster. Door je nieuwsgierigheid en creativiteit vind je nieuwe collega’s voor het Kadaster. Door continu in gesprek te zijn met het management weet je waar de behoeften liggen. Kortom, stakeholdermanagement. Naast het opbouwen en onderhouden van relaties, blijf je up-to-date op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen. We vragen je dan ook actief mee te denken over wervingsstrategieën voor de komende jaren.

Informatievoorziening en Toegangscontrole
De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Goed ingerichte toegangscontrole speelt hierbij een grote rol; ‘wie mag gebruik maken van welke informatiesystemen, diensten en gegevens en om welke reden’ en ‘hoe wordt dit goed beheerd’ zijn belangrijke thema’s die mede bepalen in welke mate de belangen van het Kadaster en de klant worden geborgd en op basis waarvan voldaan kan worden aan wettelijke eisen.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • SAP/Succesfactors Recruitment (Marketing);
  • Excel – Office 365;
  • LinkedIn Recruiterseat;
  • Opstellen talentpools;
  • STAR-methoden of soortgelijke interviewtechnieken;

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Het volledige recruitmentproces draaien van A tot Z. Denk aan het schrijven van vacatureteksten volgens onze schrijfwijzer, selecteren en voordragen van kandidaten, het voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken;
  • Talent sourcen en het aanmaken van talentpools;
  • Samenwerken binnen het recruitment team;
  • Relaties opbouwen en onderhouden met de business en potentiële kandidaten;
  • Up-to-date blijven op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen en dit ook gebruiken in de praktijk.

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Helicopterview;
  • Omgevingsbewust;
  • Adviesvaardigheid;
  • Overtuigingskracht;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Klantgericht.

Praktische informatie
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2018) en de concept overeenkomst van het Kadaster, als toegevoegd in de bijlage, van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.

Geheimhoudingsverklaring
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

WAADI
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 26 juni tussen 9.00 en 12.00 uur. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 23 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 7 pagina’s A4;
  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als corporate recruiter;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als recruiter in een organisatie met meer dan 1000 werknemers;

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met STAR-interviewen, kennis van recruitmentprocessen en het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken (omschrijf dit in maximaal 100 woorden);
  • Aantoonbare ervaring in de werving van leidinggevende functies en zwaardere adviseurs profielen (omschrijf in maximaal 100 woorden);
  • Aantoonbare ervaring met LinkedIn recruiter seat (omschrijf dit in maximaal 100 woorden);
  • Aantoonbare ervaring met ATS-systemen (omschrijf in maximaal 100 woorden);

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx