Technisch administratief medewerker

Stedin

Sluit op: 17 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 40
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 16 juni 2025
Eind datum: 30 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op ons af. Samen ontwikkelen we de energie-infrastructuur van nu en de toekomst. Binnen NetVerder ontwikkelen, realiseren en exploiteren we projecten op het gebied van energie-infrastructuur voor warmte, stoom en biogas. NetVerder is een zelfstandig onderdeel van Stedin Groep.

Vooral op het gebied van infrastructuur voor warmte verwachten wij de komende jaar een toenemende rol voor een publieke partij als NetVerder, omdat wij geloven dat dit type infrastructuur op termijn ook een publieke voorziening gaat worden. Daarom werkt NetVerder nu al aan meerdere ambitieuze en concrete warmteprojecten. Dit is nog een relatief nieuwe activiteit binnen de Stedin Groep; we leren en doen dus tegelijk. Bij ieder project is voor ons volledige transparantie een voorwaarde zodat onze omgeving begrijpt en accepteert welke keuzes het beste gemaakt kunnen worden om toekomst vitale infrastructuren te realiseren tegenover acceptabele maatschappelijk aanvaardbare kosten. De technisch administratief medewerker is hierbij de spin in het web en samen met je collega’s ondersteun jij onze projecten vanaf de eerste ontwikkeling tot en met de exploitatieperiode.

Als Technisch administratief medewerker breng jij structuur aan in het beheer van onze projecten en de bedrijfsvoering van onze energieinfra netwerken en werk je op de scheidslijn van business, finance en IT. Er is meer dan genoeg te doen en je komt te werken in een jong en energiek team dat volop in ontwikkeling is.

Dit ga je doen:

  • Klant- en leverancierscontact en -communicatie
  • Contractbeheer en dataregistratie klanten
  • Vastleggen van leverancierscontracten, bestellingen en goederenontvangsten
  • Assetdata- en vergunningenregistratie en mutatie
  • Klik-meldingen opvolgen in het kader van de WIBON
  • Registratie en beschikbaar stellen van meterdata
  • Coördineren van de voorschot- en eindfacturatie van onze klanten
  • Klant- en leveranciersevaluatie en tevredenheidsonderzoeken
  • Klachten- en storingsregistratie en coördineren van storingscompensatie
  • Beheren subsidiedossiers
  • Planning en (voortgangs)rapportages op de diverse onderdelen

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Je bent communicatief sterk en analyseert graag. In een hectische omgeving weet jij goed het overzicht te houden op alle lopende zaken. In deze functie is het belangrijk dat je zelfredzaam bent en beschikt over een oplossingsgerichte instelling. Je krijgt energie van het secuur vastleggen van administratieve en procesmatige werkzaamheden.

Wat jou verder onze nieuwe collega maakt?

  • Je hebt affiniteit met energie-infrastructuur techniek
  • Je hebt ervaring op gebied van bedrijfsbureau werkzaamheden in een technische omgeving
  • Je bent goed bekend met gebruik van verschillende Microsoft Office-tools. Ervaring met SAP is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Een goed team. Daar hoor je bij.
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op het kantoor in Delft en incidenteel in Rotterdam op de Blaak. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO4/HBO opleiding
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring systeemkennis van Microsoft Office-Tools
  • Kandidaat heeft ervaring op gebied van bedrijfsbureau werkzaamheden in een technische omgeving
  • Kandidaat heeft ervaring met het werken in ERP pakketten, bij voorkeur SAP, en is in staat verbanden te leggen in deze programma's.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • Deze aanvraag is NIET geschikt voor de inzet van zzp'ers. Leverancier verklaart hierbij dat de aangeboden professional:
    • is opgenomen in de loonadministratie van Leverancier of een derde partij;
    • in loondienst is bij een Leverancier die de juiste certificering heeft voor het uitlenen van personeel;
    • is verzekerd voor werknemersverzekeringen;
    • geen directeur-grootaandeelhouder (DGA) van de B.V. is waar het contract mee afgesloten wordt of van hiermee participerende ondernemingen;
    • netto-loon uitbetaald krijgt, waarover de wettelijk voorgeschreven loonheffingen, loonbelasting en premies voor volks- en werknemersverzekeringen zijn ingehouden en afgedragen aan de Belastingdienst door de Leverancier of derde partij;

Wensen

  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse declaraties zijn niet toegestaan
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever.
    • Goed kunnen plannen
    • Verantwoordelijkheidsgevoel
    • Flexibele instelling
    • Goede communicatieve vaardigheden
    • Resultaatgericht
    • Proactief
    • Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx