Klantmanager inkomen

Uitvoeringsorganisatie BBS

Sluit op: 18 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 74
Aantal uur per week: 32
Provincies: Utrecht
Segmenten: Participatie en Werk

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 18 juni 2025
Eind datum: 18 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest. Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:
- Denken in mogelijkheden,
- Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
- Professionaliteit,
- Efficiënt werken en
- Gericht op Samenwerking.

Opdracht
- Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;
- Aanvragen levensonderhoud afhandelen;
- Aanvragen bijzondere bijstand en minima afhandelen van klanten en niet uitkeringsgerechtigden;
- Aanvragen leefgeld van de RooO afhandelen;
- Begeleiden van klanten die altijd van hun uitkering afhankelijk zullen blijven;
- In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;
- Met partijen, zoals het lokaal team en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;
- Rapportages en beschikkingen maken in ons klantvolgsysteem Suite.

Competenties
- kwaliteitsgericht;
- klantgericht;
- goede mondelinge- en schriftelijke communicatie

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, beperkt

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie
  • Uurtarief maximaal €74,25 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk en werk-werk en fee Flextender

Wensen

  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor tenminste 32 uur per week
  • Aantoonbare werkervaring met het werken voor een Gemeenschappelijke Regeling
  • Aantoonbare werkervaring met aanvragen leefgeld van de RooO
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het behandelen van aanvragen Levensonderhoud Participatiewet
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Suite
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken
  • Aantoonbare ervaring met Zaken van Xxllnc

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx