Medewerker invordering en kwijtschelding

Gemeente Soest

Sluit op: 7 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 67
Aantal uur per week: 36
Provincies: Utrecht
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 7 juli 2025
Eind datum: 7 januari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.

We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Diverse werkzaamheden ten behoeve van de invordering en kwijtschelding gemeentelijke belastingen:

  • Beoordelen en berekenen van kwijtscheldingsverzoeken;
  • Verwerken van e-mailberichten en poststukken;
  • Telefonisch contact onderhouden met burgers inzake kwijtscheldingsverzoek en invorderingsmaatregelen;
  • Maken van betalingsregelingen.

Competenties

  • zorgvuldig werken;
  • communicatief vaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uurtarief maximaal €67 exclusief BTW /inclusief verblijfskosten en reiskosten woon-werk, werk-werk en fee Flextender.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in administratieve richting;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Medewerker Invordering Kwijtschelding bij een gemeentelijke instelling;

Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Medewerker Invordering/ kwijtschelding bij een overheidsorganisatie
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente
  • Aantoonbaar afgeronde cursus op het gebied van kwijtschelding / invordering
  • Aantoonbare kennis van xxlnc belastingen

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx