Financieel administratief medewerker

Gemeente Coevorden

Sluit op: 8 jul 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Drenthe
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 augustus 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Waarom Coevorden?
Als middelgrote gemeente (plm. 380 medewerkers) krijg je de kans om in de volle breedte van het vak mee te praten en mee te doen. Als gemeente hebben we een groot grondoppervlak met veel mooie dorpen en plattelandsgebieden. Daarnaast is er het stadje Coevorden met een rijke historie en een levendig marktplein waar het goed toeven is. Daarnaast is Coevorden een gemeente met veel ondernemers en een grensoverschrijdend bedrijventerrein. Uitdagend dus!

Het team
Het team Advies & Financiën bestaat de clusters: Financiën, Juridisch en Inkoop. Daarnaast kent het team functies in het kader van Audit & Control, Privacy Officer, Functionaris Gegevensbeheer. De debiteuren- en crediteurenadministratie valt onder het cluster Financiën.

Taakomschrijving
Taak 1 – Voeren van de financiële administratie waaronder crediteuren/debiteuren/bankafschriften.
Taak 2 – Kassierswerkzaamheden

Onze ideale kandidaat
Opleidingsniveau: MBO
Ervaring: 2 jaren ervaring met voeren van financiële administratie bij een gemeente

Vaardigheden
1. Teamspeler maar ook zelfstandig kunnen werken.
2. Stressbestendig
3. Communiceert goed

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of een toelichting in het cv.
  • De kandidaat is volledig beschikbaar in de maanden augustus en september.
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
  • Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.
  • Als leverancier/zzp’er zorg je ervoor dat de VOG uiterlijk binnen 28 dagen na aanvang opdracht aan het opdrachtdossier is toegevoegd.

Wensen

  • Minimaal 2 jaar ervaring met het voeren van financiële administratie bij een gemeente.
  • Zowel teamspeler als zelfstandig kunnen werken.
  • Stressbestendig.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Secuur.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx