Opdracht
De werkzaamheden bestaan uit:
Administratie
Voeren van de financiële administratie van GEM Crailo B.V.
- Voorbereiden van de crediteurenbetalingen
- Het verzorgen van (financiële) managementinformatie
- Het verzorgen van (complexe) omzetbelastingaangiften
- Het opstellen van een (complexe) aangifte vennootschapsbelasting
- Voorbereiden en bijwonen financiële overleggen (intern binnen GEM Crailo B.V. en waar nodig extern)
Jaarrekening
- Voorbereiding tussentijdse controlewerkzaamheden voor accountant
- Opstellen van de jaarrekening
- Overleg en afstemming met de accountant over het controle verslag
Controlling
- Opstellen en bewaken van de jaarlijkse begroting
- Opzetten en bewaken van de administratieve organisatie en interne controle
Overige werkzaamheden
- Overleg en afstemming met de planeconoom (voor aansluiting op de grondexploitatie)
- Overleg en afstemming met financierder
- Overleg met de financiële sectoren van de gemeenten
Competenties
- Nauwkeurigheid
- Samenwerken
- Teamspeler
- Mensgericht
Indexering tarief
Bij goed functioneren kan in gezamenlijk overleg met beide partijen eventueel een marktconforme indexering plaatsvinden – passend bij het bedrijfsbeleid van beide partijen - op basis van de jaarmutatie van een indexcijfer dat aansluit bij de aard van de functie. Indexering kan maximaal 1 keer per jaar plaatsvinden en tevens pas na 12 contractmaanden.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Eisen
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo niveau in de richting Bedrijfseconomie of accountancy
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als administrateur of controller in de privaat/publieke sector in de afgelopen 10 jaar
- Beschikbaar per 1 september 2025 voor 16-20 uur per week
Wensen
- Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als administrateur of controller in de privaat/publieke sector in de afgelopen 10 jaar
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van AO/IC (administratieve organisatie en interne controle) in de afgelopen 10 jaar
- Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als administrateur of controller bij gebiedsontwikkelingsprojecten in de privaat/publieke sector in de afgelopen 10 jaar (45 punten)