Integraal toezichthouder o.a. ondergrondse infrastructuur

Gemeente Moerdijk

Sluit op: 19 jul 2025 om 15:30
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Omgevingsdiensten

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 augustus 2025
Eind datum: 1 februari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

De uitdaging
Als Integraal Toezichthouder zorg jij ervoor dat we mooie, uitdagende infrastructurele werken in onze openbare ruimte kunnen realiseren. Niet alleen boven de grond. Een belangrijk deel van je werk gaat over de ondergrond; werkzaamheden aan kabels en leidingen. Samen met beheeradviseurs en projectleiders zorg je dat deze projecten worden uitgevoerd volgens de eisen, en binnen de kaders die zijn vastgesteld. Jouw werkzaamheden?

  • Je zorgt er samen met de toezichthouder voor, dat de netbeheerders de aanleg en onderhoud van ondergrondse netwerken deugdelijk uitvoeren;
  • Je controleert in de voorbereidingsfase bestekken en tekeningen op juistheid, volledigheid en uitvoerbaarheid;
  • Je zorgt ervoor dat de bestekadministratie van jouw projecten op orde is;
  • Je coördineert de uitvoering en houdt het dagelijks toezicht en houdt hier gedetailleerde logboeken van bij;
  • Je bewaakt de budgetten en houdt toezicht op de financiële voortgang en op meer- en minderwerk;
  • Je neemt deel aan bouwvergaderingen en legt afspraken vast in bouwverslagen;
  • Je onderhoudt contacten met projectleiders, netbeheerders, aannemers, nutsbedrijven en inwoners;
  • Je behandelt, beoordeelt en verwerkt meldingen die binnenkomen over bijvoorbeeld riolering, kolken, huisaansluitingen, wegen, objecten en kunstwerken.
    • Met behandelen bedoelen we de meldingen uit het zaaksysteem halen;
    • Beoordelen of de melding door jou afgehandeld moet worden of in overleg met de directievoerder elders wordt belegd;
    • Kijken/beoordelen situatie en het werk uitzetten bij de eigen dienst of bij een gecontracteerde aannemer;
    • Beoordelen of het werk op een goede manier is uitgevoerd;
    • Afhandelen en terugkoppeling van de melding naar de melder.

Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op dinsdag 22 juli a.s. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met veiligheids- en kwaliteitscontroles. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft MBO werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met de bestekadministratie van projecten, hetgeen moet blijken uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als toezichthouder kabels en leidingen. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met het afhandelen van financiële zaken, zoals het bewaken van budgetten, het toezicht houden op de financiële voortgang en het beheren van meer- en minderwerk.
  • De kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met het afhandelen van meldingen van bewoners. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat past binnen het team. Kandidaat is pragmatisch, omgevingsbewust en heeft een gezonde dosis humor. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx