Projectleider facilitair nieuwbouw

Gemeente Vijfheerenlanden

Sluit op: 31 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 105
Aantal uur per week: 16
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Facilitaire dienstverlening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 18 augustus 2025
Eind datum: 31 december 2025

Organisatie onderdeel
Gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
Als projectleider Facilitair Nieuwbouw ben je verantwoordelijk voor de onderstaande taken in de periode van 1 augustus tot en met 31 december 2025:

  • Voorbereiden en uitvoeren van inkooptrajecten voor de grootkeuken;
  • Voorbereiden van de inkooptrajecten voor o.a.: los meubilair, hergebruik meubilair, binnenbeplanting, AV apparatuur Raadzaal;
  • Uitvoeren van een marktoriëntatie en uitwerken van een PvE voor een cateraar die voor het Werkcafé in het nieuwe gemeentehuis;
  • Deelname in de werkgroep, namens Facilitaire Zaken, voor het gezamenlijk opstellen van een nieuw dienstverleningsconcept voor het nieuwe gemeentehuis in samenwerking met de afdeling Burgerzaken, IT, Vastgoed en Bibliotheek Leerdam;
  • Input leveren aan afdeling Communicatie voor het gezamenlijk opstellen van, en uiteindelijk uitvoeren van de acties uit het communicatieplan over de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis en de nieuwe werkomgeving.

Bij verlenging van de opdracht zullen enkele van bovengenoemde taken naar alle waarschijnlijkheid nog doorlopen en verder uitgebreid worden met onderstaande taken die uiteindelijk eind Q1/begin Q2 2027 gereed moeten zijn:

  • Begeleiden van inkooptrajecten voor o.a.: los meubilair, hergebruik meubilair, binnenbeplanting, AV apparatuur Raadzaal;
  • Voorbereiden en begeleiden van inkooptrajecten voor o.a.: Inrichting Raadzaal, printfolies en bewegwijzering en Narrowcasting;
  • Selectie van een cateraar voor het Werkcafé, in het nieuwe gemeentehuis;
  • Implementatie van het nieuwe werkplekconcept voor het nieuwe gemeentehuis;
  • Vastleggen van samenwerking met en afname dienstverlening door de Bibliotheek in dienstverleningsovereenkomst;
  • Opstellen en uitvoeren van een verhuisplan voor de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis;
  • Opstellen en uitvoeren van een opleveringsplan voor de locaties Vianen en Meerkerk.

Competenties

  • Analytisch;
  • Organisatie sensitief;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Do.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding facility management op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van facilitaire inkoop en contractbeheer;

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair beleidsmedewerker en/of adviseur;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider;
  • Aantoonbare werkervaring met inkooptrajecten (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van werkplekconcepten en/of dienstverleningsconcepten;
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen het facilitaire werkveld (Benoem dit duidelijk in het cv);

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx