Ondersteuner voor directieteam

Gooise Meren

Sluit op: 22 aug 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Griffie bestuursondersteuning

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 22 augustus 2025
Eind datum: 22 oktober 2025

Organisatie
Bussum, Naarden, Muiden en Muiderberg vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Wanneer je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
- Het maken van gespreksverslagen van verschillende grote bijeenkomsten, zoals presentaties, inloopsessies met werknemers en informatieve gesprekken
- Het notuleren van vergaderingen en zorgen voor een overzichtelijke verslaglegging
- Het uitzetten van acties die voortkomen uit deze gesprekken bij de juiste personen en zorgen voor terugkoppeling
- Het verzamelen en structureren van binnenkomende vragen (via intranet, e-mail of projectteam), het coördineren en afstemmen van antwoorden
- Het bundelen van reacties en input op een specifiek onderwerp en het opstellen van een eerste conceptreactie
- Het plannen en organiseren van personeels- en teamgesprekken.

Competenties
- Nauwkeurig;
- Georganiseerd;
- Vertrouwelijk;
- Integer;
- Scherp luisterend oor;
- Helder vastleggen informatie.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van verslaglegging

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Aantoonbaar beschikbaar voor 32-36 uur per week (Benoem dit duidelijk in het cv)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met notuleren

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx