Medewerker frontoffice/publieksbalie/burgerzaken

Gemeente Veere

Sluit op: 18 sep 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 20
Provincies: Zeeland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 oktober 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie Gemeente Veere
Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.

Opdracht
Als medewerker frontoffice ben je bezig met aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Je werkt daarnaast ook in ons klantcontactcentrum waar je de telefoon en e-mails beantwoordt. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen, zowel in werkzaamheden als tussen de verschillende applicaties waarmee we werken.

Je verwerkt mutaties in Basis Registratie Personen (BRP). Voert adresonderzoeken uit en gaat aanvragen voor inschrijving op een briefadres beoordelen. Bereidt huwelijksdossiers voor en verdiept je in de hiervoor aangeleverde (buitenlandse) documenten.

Ook ga jij je bezig houden met parkeervergunningen. Je beoordeelt wie recht heeft op welke vergunning of ontheffing en verstrekt deze via de applicatie. Je bent hierin een specialist en helpt onze inwoners met hun digitale aanvraag. Zelf verwerk je de gecompliceerde aanvragen in de applicatie en zet jezelf in om dit online proces te verbeteren. Waar nodig overleg je met een collega van de vakafdeling en zoek je de samenwerking binnen gemeentehuis op.

Competenties

  • Flexibel (bereid om collega’s op te vangen bij ziekte of vakantie)
  • Dienstverlenend
  • Integer en tactvol
  • Communicatief sterk
  • Stressbestendig
  • Nauwkeurig
  • Teamspeler

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van opdrachtgever inzake inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat is bereid om flexibel ingeroosterd te worden.
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente.

Wensen

  • De kandidaat heeft een maximale reistijd van 45 minuten naar gemeentehuis in Domburg. Benoem dit duidelijk in het CV.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx