Organisatie Gemeente Veere
Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.
Opdracht
Als medewerker frontoffice ben je bezig met aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Je werkt daarnaast ook in ons klantcontactcentrum waar je de telefoon en e-mails beantwoordt. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen, zowel in werkzaamheden als tussen de verschillende applicaties waarmee we werken.
Je verwerkt mutaties in Basis Registratie Personen (BRP). Voert adresonderzoeken uit en gaat aanvragen voor inschrijving op een briefadres beoordelen. Bereidt huwelijksdossiers voor en verdiept je in de hiervoor aangeleverde (buitenlandse) documenten.
Ook ga jij je bezig houden met parkeervergunningen. Je beoordeelt wie recht heeft op welke vergunning of ontheffing en verstrekt deze via de applicatie. Je bent hierin een specialist en helpt onze inwoners met hun digitale aanvraag. Zelf verwerk je de gecompliceerde aanvragen in de applicatie en zet jezelf in om dit online proces te verbeteren. Waar nodig overleg je met een collega van de vakafdeling en zoek je de samenwerking binnen gemeentehuis op.
Competenties
- Flexibel (bereid om collega’s op te vangen bij ziekte of vakantie)
- Dienstverlenend
- Integer en tactvol
- Communicatief sterk
- Stressbestendig
- Nauwkeurig
- Teamspeler
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van opdrachtgever inzake inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Eisen
- Kandidaat is bereid om flexibel ingeroosterd te worden.
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente.
Wensen
- De kandidaat heeft een maximale reistijd van 45 minuten naar gemeentehuis in Domburg. Benoem dit duidelijk in het CV.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente.