Vacature frontoffice medewerker – inzet bij wijs! breda

Gemeente Breda

Sluit op: 7 okt 2025 om 08:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 20 oktober 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Wat ga je doen?
Als frontoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor ketenpartners en cliënten bij urgente hulpvragen. Je werkt binnen het team van WIJS! Breda aan:

  • Je werkt in het cliëntsysteem van WIJS! Breda, Myneva.
  • Je werkt in teamverband en levert een actieve bijdrage aan casuïstiekbesprekingen en intervisiemomenten. Je bent onderdeel van een vernieuwende aanpak waarin leren, reflecteren en ontwikkelen centraal staan.
  • Toeleiding en wachtlijstbeheer: Je ondersteunt WIJS! professionals bij het snel en gericht oppakken van hulpvragen.
  • Triage van aanmeldingen: Je beoordeelt op basis van aangeleverde informatie of een beschikking aangevraagd kan worden of dat aanvullende toelichting nodig is.
  • Ondersteuning bij integrale aanpak: Je denkt mee over passende verwijzingen, overbruggingsplannen en wachtlijstbegeleiding.

Over WIJS! Breda en Gemeente
WIJS! Breda is een samenwerkingsverband binnen het sociaal domein van gemeente Breda. Als frontoffice medewerker word je formeel geworven door gemeente, maar werk je operationeel binnen het team van WIJS! Je maakt deel uit van een betrokken team dat zich inzet voor tijdige, passende en integrale ondersteuning voor jeugdigen en gezinnen in Breda.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uw kandidaat is SKJ gecertificeerd. Dit moet blijken uit cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Gemeente Breda volgt Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als jeugdprofessional. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van Jeugdwet. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van Sociale kaart en van zorgaanbieders zoals CJG/Zorg voor Elkaar, Veilig Thuis etcetera. Dit moet blijken uit het CV.
  • U kandidaat heeft kennis van Meldcode en het Dwang- en drangkader. Dit moet blijken uit het cv.
  • Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als jeugdprofessional. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van wet- en regelgeving (WLZ – ZVW - Onderwijs). Dit moet blijken uit het CV.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
    • Je beschikt over het vermogen om op diverse niveaus te communiceren en lastige gesprekken te voeren.
    • Je kunt de-escalerend en cliëntgericht werken
    • Je bent goed in het beoordelen en bevorderen van veiligheid; risicotaxatie
    • Je bent sterk in het analyseren van complexe situaties om de ondersteuningsbehoefte te bepalen
    • Je kunt probleemoplossend denken en handelen, zowel op klant- als organisatieniveau
    • Je bent besluitvaardig en kunt autonoom werken
    • Je bent sterk in het motiveren, mondeling dan wel op schrift, van besluitvorming
    • Je beschikt over zelfreflectie
    • Je kunt samenwerken met de diversiteit aan betrokken partijen
  • De week van 13 oktober is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx