Management assistent

Invest-NL

Sluit op: 2 okt 2025 om 16:16
Max. Uurtarief: 60
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 6 oktober 2025
Eind datum: 6 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Management assistent
Wij zijn op zoek naar een Management Assistent voor een tijdelijke opdracht. In deze rol ondersteun je zowel de directeur als het team bij diverse organisatorische en coördinerende taken. Je bent een belangrijke schakel in de dagelijkse gang van zaken en zorgt ervoor dat processen soepel verlopen.

Jouw werkzaamheden
– Beheren van agenda’s en plannen van afspraken voor de directeur en het team.
– Voorbereiden en coördineren van vergaderingen en periodieke rapportages.
– Stakeholdermanagement en ondersteuning bij HR-gerelateerde taken.
– Coördineren van portfolio reviews en opvolgen van actielijsten.
– Notuleren van overleggen en vastleggen van besluiten.
– Eén dag per week ondersteuning op het centraal secretariaat, inclusief back-up taken bij afwezigheid van collega’s (o.a. ontvangen van bezoekers, aanvragen van lunches, urgente facilitaire meldingen).

De procedure
Aanbieden kan tot en met 02-10 15:00 uur. Opdracht is 2 maanden met verlenging! Per leverancier mogen er max. 2 kandidaten worden aangeboden. Mocht het zo zijn dat er eerder een geschikte kandidaat wordt gevonden of bij voldoende ontvangen kandidaten, zal de aanvraag eerder sluiten. Alleen aanbiedingen die via ons portaal worden aangeboden, worden in behandeling genomen. CV’s die per mail of andere communicatiekanalen worden verzonden, worden niet in behandeling genomen. CV’s dienen voorzien te zijn van:
– Beschikbaarheid kandidaat
– Woonplaats kandidaat
– E-mailadres van de kandidaat
– Uren per week
– Startdatum
– Vakanties gepland binnen 3 maanden
Letop! Het is niet toegestaan om medewerkers in loondienst bij een ander bureau voor te stellen. ZZP NIET MOGELIJK.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Hbo-werk- en denkniveau
  • 2–5 jaar relevante werkervaring als management assistent of projectondersteuner
  • Sterke organisatorische vaardigheden: plannen, structureren en prioriteiten stellen
  • Ervaring met notuleren, documenteren en het coördineren van acties en deadlines
  • Vaardigheid in stakeholdermanagement en het onderhouden van professionele relaties
  • Persoonlijke competenties: communicatief sterk (schriftelijk en mondeling), proactief, zelfstandig, discreet, nauwkeurig, flexibel en stressbestendig
  • Het is niet toegestaan om medewerkers in loondienst bij een ander bureau voor te stellen
  • ZZP niet mogelijk

Wensen

  • Geen wensen

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx