Sr. administrateur financiën

Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant

Sluit op: 27 okt 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 32
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 december 2025
Eind datum: 31 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Voorwaarden voor deelname
1. Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en woon-werkkilometers;
2. Opzegtermijn bedraagt 1 maand;
3. Bij het factureren dient gebruik gemaakt te worden van een G-rekening;
4. Kandidaat is geen ZZP’er (zelfstandige zonder personeel) gezien de wet DBA.

Even voorstellen
Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is één van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij zijn een club van 'doeners'. Met z’n 250 betrokken professionals bijten we ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen. En dat is beslist nog niet alles. Meer informatie vind je hier: Home | Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant.

Dit ga je doen
Als Sr. Administrateur Financiën ben je werkzaam in het team Financiën dat bestaat uit vijf collega’s, waarbij je nauw samenwerkt met hen. Als Sr. Administrateur Financiën houd jij je onder andere bezig met:
- Het opstellen van verkoopfacturen
- Het afwikkelen van subsidies
- Het beheren van het grootboek
- Het monitoren van tussenrekeningen
- Het beheren van ISV-gelden
- Projectenbeheer o.a. overzicht openstaande projecten/zaken
- Het beheren van debiteuren
- Het aanmaken van leveranciers
- Het uitvoeren van steekproeven
- Het controleren van Kost-/verkoopprijzen
Je rapporteert aan de Clustermanager Financiën, Communicatie, HR en Secretariaat & Facility.

Kandidaatomschrijving
Als senior administrateur financiën beschik je over een sterk analytisch vermogen, ben je kritisch en gedreven, en communiceer je helder en doelgericht. Je werkt graag samen, zowel binnen het team als daarbuiten en bent zichtbaar, benaderbaar en weet verbinding te leggen. Daarnaast ben je sociaal vaardig, omgevingsbewust en beschikt over een goed ontwikkeld politiek-bestuurlijk gevoel.

Toelichting op rooster
We zijn opzoek naar een kandidaat voor 24-32 uur per week. Hybride werken behoort tot de mogelijkheden, in overleg met team en manager, met als uitgangspunt minimaal 50% aanwezigheid op ons kantoor in Eindhoven.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Werkervaring: Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring als financieel medewerker/administrateur, bij voorkeur in een politieke omgeving.
  • Opleiding: Je hebt een afgeronde opleiding op HBO niveau, in de richtingen van bestuurskunde, Finance, economie, administration of een vergelijkbare opleiding. Eventueel aangevuld met relevante trainingen/opleidingen op het gebied van financiële systemen, rapportages etc.
  • Aantoonbare kennis: Je beschikt over aantoonbare kennis van financiële processen, wet- en regelgeving, en rapportages. En kan zelfstandig hiermee aan de slag.

Wensen

  • Kennis en ervaring: Conform opdracht- en kandidaatomschrijving

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx